Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 15.04.2017 av Anonym.
Roskildefestivalen 28 juni - 2 juli
Noen som har planer om å reise til Roskildefestivalen eller kunne tenke seg å bli med på hele eller deler av den?

Jeg reiser delvis for musikken og delvis for stemningen. Festivalområdet er nesten som en liten by, med masse av forskjellige teltplasser på området (jeg har bestemt meg for å bo på campingplassen "nice and clean").

For mere info, søk på Roskilde på internett.

Ha en fortsatt strålende påske!

Roskilde Festival er en musikkfestival som arrangeres hvert år utenfor byen RoskildeSjælland i Danmark. Festivalen ble grunnlagt i 1971 av gymnasiastene Mogens Sandfær og Jesper Switzer Møller og promotør Carl Fischer. I 2008 var det 67 000 betalende gjester og 25 000 frivillige.
Festivalen er den største i Norden og en av de største i Europa. Festivalområdet dekker et jordbruksland på 1 266 150 m², og av dette tar de kompakte teltbyene opp mest plass med sine 770 000 m². Sceneområdet er på 162 000 m².
Festivalen arrangeres fra torsdag til søndag i overgangen juni-juli, men campingområdet åpnes for en såkalt oppvarming søndagen før.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.05.2017 av Anonym
Jeg har ennå ikke bestemt meg for om jeg skal dra, så jeg har ikke booket noe som helst ennå... Angående campingplassen; er det "Silent & Clean" du tenker på? Vet du om det er tillatt med campingbil (type veldig liten) der, eller er det bare telt som får adgang der under festivalen?
Anonym
#2. Postet 04.06.2017 av Anonym
Hei, Brent
Beklager veldig sent svar. Trodde varsler var på, så har rett og slett ikke sett meldingen din før nå. Får se om jeg klarer å fikse på det.

Silent and clean, ja :-) Om de tar i mot campingbiler er jeg usikker på. Jeg hadde i hvert fall tenkt å ligge i telt. Har du fremdeles tenkt å dra? Har du vært der tidligere?

Får håpe turvenn fikser app'n sin snart slik at alle funksjonene også er der. De færreste får med seg det som ligger inne på forum :-) Spre ordet, hvis du kjenner noen som vil være med. Alltid gøy å være fler.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp