Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
turvenn1974
Opprettet 20.05.2017 av turvenn1974, dame, 50 år, Oppland.
Skålatårnet og Via Ferrata i Loen
Hei
Noen som har lyst til å være med på en tre-dagers tur til Loen? En dag på Skålatårnet med overnatting og en Via ferratatur
Les mer her http://www.loenactive.no/aktivitetar/sample-page
Ser helt fantastisk ut, men hadde vært hyggelig med selskap

AnneB

Svar på innlegg

SigridR
#1. Postet 28.07.2017 av SigridR
Hei, dette kunne jeg også tenkt meg. Via Ferrata er jo så spennende! Nå er det lenge siden innlegget ble skrevet, men er dette noe som kunne vært aktuelt innenfor tidsrommet 30. juli - 8. august? (Altså veldig kort varsel fra min side...)
Hilsen Sigrid
turvenn1974
#2. Postet 29.07.2017 av turvenn1974
Så hyggelig at noen ville være med, men dessverre så får jeg det ikke til før 8.august. Hadde håpet å få det til forrige uke, men kjedelig å gå alene så jeg droppet det.

AnneB
SigridR
#3. Postet 29.07.2017 av SigridR
Æsj ja, det er visst ofte litt vanskelig å få planlagt sånt. Nå får jeg meg en liten tur til Jotunheimen så jeg blir nok fornøyd, men Skålatårnet og Via Ferrata hadde absolutt vært fantastisk! Den 8. begynner jeg å jobbe igjen, så det blir nok ikke denne gangen for meg. Håper noen andre blir med:) Og kanskje jeg får det til å klaffe en annen gang...
turvenn1974
#4. Postet 30.07.2017 av turvenn1974
Får nok ikke til før neste år jeg heller, vi får slå oss sammen neste sommer :) Så bra, hvor skal du gå? Hadde 3 dager i Jotunheimen jeg også, gikk fra hytte til hytte. Leirvassbu-Olavsbu-Gjendebu. Kjempefin tur. Tok en Moskussafari på Dovrefjell først:) Til helgen blir det Galdhøpiggen med unga.
God tur:)

AnneB
SigridR
#5. Postet 31.07.2017 av SigridR
Det blir en liten impulstur til Jotunheimen, henger meg på en bekjent som er der nå. Går antagelig Gjendebu-Olavsbu-Skogadalsbøen-Krossbu, så noe av det samme området som du var i da:) Bra å høre at det var fint, var litt bekymra over at løypa så ut til å gå mye nedi dalbunnen. Har kun gått Besseggen og Knutshø i det området før, og der var det jo fantastisk utsikt hele veien. Galdhøpiggen blir sikkert flott da! Vi får krysse fingrene for godt vær i Jotunheimen denne uka da, det er jo meldt alt mulig rart :P
SigridR
#6. Postet 31.07.2017 av SigridR
Skålatårnet neste sommer hadde jo vært supert :-)
Huldri
#7. Postet 29.08.2017 av Huldri
Hei?? skal gå via ferrata om 2 uker. Kan jo gi en lyd om hvordan det var??
turvenn1974
#8. Postet 29.08.2017 av turvenn1974
Ja, det må du gjøre:)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen