2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Turvenn
Opprettet 08.07.2017 av Turvenn, mann, 49 år, Akershus.
Turvenn-treff på Hotell Rondablikk
Turvenn.no -treff på Hotell Rondablikk

Bli med på Turvenn.no -treff på Hotel Rondablikk 22. – 24. september. Hotel Rondablikk ligger på Kvamsfjellet i Gudbrandsdalen ved foten av Rondane Nasjonalpark. Området har flotte turmuligheter, både til fots og med sykkel for både lengre og kortere turer. Og på kvelden kan man nyte utsikten fra vår panorama lounge eller ute foran bålpannen sammen med andre turvenner.

Som Turvenn gir vi deg følgende tilbud denne helgen:

Kr. 599,- pr. natt pr. person i dobbeltrom.
Kr. 745,- pr. natt for enkeltrom.


Inkludert i prisen er frokost, matpakke og middag. Og skulle du ønske å komme allerede 21. september spanderer vi den første natten på deg!

Reservasjoner gjøres direkte til Hotel Rondablikk på tlf 61 29 49 40 eller post@rondablikk.no. Kommentèr gjerne dette foruminnlegget også om du ønsker å bli med :)

Velkommen til Turvenn.no -treff på Hotel Rondablikk!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 11.07.2017 av Anonym
Hørtes spennende ut.
Anonym
#2. Postet 13.07.2017 av Anonym
Heisan. Ny her. Hvordan kommer man seg enklest til Rondablikk med offentlig kommunikasjon. Tog fra Oslo, men videre til hotellet?
Anonym
#3. Postet 13.07.2017 av Anonym
Hei,

Man tar tog til Vinstra eller Kvam, litt etter hvilke avgang man velger. Deretter er det taxi, opp til hotellet. Her kan hotellet bistå med en rabattert pris, og er man flere i en taxi blir det billigere. Når det er sagt så forsøker hotellet å sette opp en buss både torsdag og fredag, kommer tilbake med mer informasjon om dette :)

Mvh
Hilde på Rondablikk
Anonym
#4. Postet 13.07.2017 av Anonym
Oki. Takk for svar
Anonym
#5. Postet 15.07.2017 av Anonym
Jeg ønsker å bli med :-)
Anonym
#6. Postet 16.07.2017 av Anonym
Det skal jeg prøve å få til :-)
Lunatur
#7. Postet 16.07.2017 av Lunatur
Vurderer sterkt å være med. Vet du om jeg kan ha med hunden? Ringer opp å høre jeg.
Anonym
#8. Postet 16.07.2017 av Anonym
Hei,

Send oss en epost med navn adresse og telefonnummer samt om du kommer torsdag eller fredag, så skal vi reservere et rom til deg :)

Mvh
Hilde på Rondablikk
Ann Elin
#9. Postet 18.07.2017 av Ann Elin
Jeg blir med
Anonym
#10. Postet 19.07.2017 av Anonym
Høres veldig bra ut! :D Når er påmeldingsfrist og betalingsfrist? :)
2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp