Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 11.08.2017 av Anonym.
Søker tur venninner
Hei :) Vil gjerne bli kjent med friluftsglade jenter som ønsker å bli med på tur i marka, eller dra på fjellet.
Er glad i å gå på turer med sjokolade i sekken,sykle, telte og være ute generelt. Har ikke kjempe mye erfaring, men trives godt ute. Vært på tur i Rondane og Jotunheimen i sommer, og ser for meg å kanskje gå fra hytte til hytte neste sommer.
Har også en datter på 6 år som jeg er mye ute med. Bare koselig om du har barn også :)

Silje

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 17.08.2017 av Anonym
Høres bra ut! Det samme interesser her! Har en datter på 13 år som ønsker som meg å dra fra hytta til hytta til høstferie.. hadde vært koselig med selskap! ;-)
Anonym
#2. Postet 18.08.2017 av Anonym
Hei!

Jeg vil veldig gjerne bli med til turer :) Jeg har nesten ingen erfaringer, tre småbarn 1/2 uke og veldig lyst til å bli bedre kjent med både ny folk og den norsk naturen :)
turvenn1974
#3. Postet 27.08.2017 av turvenn1974
Hei:) Jeg blir gjerne med. Jeg har også barn på 6 og 7 år som gjerne blir med på tur:)
AnneB
Anonym
#4. Postet 19.10.2017 av Anonym
Jeg blir gjerne med på turer:-) Har en gutt på 2,5:) Er glad i både skog og fjell!:)
Hildekaffe
#5. Postet 26.10.2017 av Hildekaffe
Hei??
Jeg blir også gjerne med på tur. Både med og uten min datter på 3 år.
Anonym
#6. Postet 05.01.2018 av Anonym
Hei :) Har ingen barn, med mindre hunden min teller da :P Jeg kunne også tenkt meg å gå fra hytte til hytte, men har ingen å reise med. Hadde vært kjempe morsomt å bli kjent med andre mennesker med samme interesse :)

- Kaja
Anonym
#7. Postet 25.01.2018 av Anonym
Jeg vil gjerne være med på tur! Opprettet akkurat profil her i håp om å finne turvenner:)

har en sønn på 9 år.
Veldig turglad
#8. Postet 05.02.2018 av Veldig turglad
Hei! Bra initiativ! Jeg blir gjerne med, både med og uten barn. Sender pm.

Mvh
Veldig turglad ( og mor til 2)
Anonym
#9. Postet 12.02.2018 av Anonym
Hei

Blir gjerne med fra hytte til hytte. Barna er voksne nå, er bestemor og har hund. Ønsker turvenner for å gå i fjellet i samlet flokk, lett på foten.
Solfrid
Anonym
#10. Postet 18.02.2018 av Anonym
Her er det mange som har svart, men Silje ble borte? Kan vi få avtalt en dag og et sted for tur kanskje? Jeg er så klar!:)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp