havbruce sier: Bare 8 mnd. til julaften, så nå haster det å komme i form :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Skaubjønn
Opprettet 04.10.2017 av Skaubjønn, mann, 39 år, Akershus.
Appen virker ikke
Jeg lastet ned appen til ny telefon for noen dager siden. Når jeg starter appen får jeg opp en melding som sier "HTTP 404 Not found". Der stopper alt med en meny nederst og hvit skjerm. Jeg kommer ingen vei uansett hva jeg trykker på. Noen admin her tips?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 04.10.2017 av Anonym
Har akkurat det samme problemet virker ikke på den nye tlf,men på den gamle så virker det der har jeg eller ikke oppdatert appen.Litt skuffende at de ikke har fikset det enda,har skrevet til apputvikler.
Anonym
#2. Postet 08.10.2017 av Anonym
Har akkurat det samme problemet og har ikkje skifta telefon, den slutta berre plutselig å virke..
Turvenn
#3. Postet 08.10.2017 av Turvenn

Hei!

Det har dessverre sneket seg inn noen feil i siste versjon av Android appen, dette beklager vi på det sterkeste. Våre apputviklere jobber for øvrig på spreng med å få ferdig en ny oppdatering. Dersom alt går etter planen vil denne oppdateringen komme i starten av uken.

Beklager nok en gang.

Vennlig hilsen
Turvenn

Anonym
#4. Postet 08.10.2017 av Anonym
Sånn er det når de ikke prioriterer Android,problemet har jo vært siden 26 september den såkalte bugfix som var 29 september har jo ikke gjort det noe bedre.På Ipone fungerer den forsatt.
Anonym
#5. Postet 09.10.2017 av Anonym
Jeg har I phone5 og appen finnes ikke i min App Store :( Skuffende..,
Turvenn
#6. Postet 10.10.2017 av Turvenn
Jeg har I phone5 og appen finnes ikke i min App Store :( Skuffende..,
Hei!

IPhone appen krever iOS 10 eller mer. Siden iPhone 5 støtter iOS 10 så skal du kunne laste den ned. Har du lastet ned Turvenn appen tidligere? Man må for øvrig også ha en norsk App Store konto, går ut i fra at du har dette?

Vennlig hilsen
Turvenn :)
Anonym
#7. Postet 12.10.2017 av Anonym
Det virker forsatt ikke etter den nye oppdatering 10 oktober på Android har installert og avinstallert flere ganger.

Det er denne eneste app som ikke fungerer på min og sikkert mange andre tlf kommer forsatt opp "HTTP 404 Not found"

Her har dere et problem som virker vanskelig og fikse,kanskje burde dere få hjelp fra Android/Google utviklere ang kodinga i app deres.
Anonym
#8. Postet 12.10.2017 av Anonym
Finner den ikke i Google Play store appen, når jeg søker direkte. Når jeg klikker på app-knappen her på turvenn.no kommer jeg via en omvei til GPStore, og får feilmelding, "your device is not compatible with this version" (Android 5.1.1). Hallo?? WTF sier jeg.

Før hadde jeg appen, men den var såpass dårlig med manglende funksjonalitet i forhold til nettsiden at den overlevde bare noen få dager før jeg avinstallerte den igjen. Men den kan fortsatt laste ned fra apk-servere. Hvis man virkelig insisterer. Her har turvenn bommet totalt, og tar man i betrakting det man betaler for å være her er egentlig litt skammelig. App'en er ikke såååå avansert, det er ikke mer enn en frontend til turvenn.no...
Turvenn
#9. Postet 13.10.2017 av Turvenn

Hei!

Vi beklager virkelig de problemer som har oppstått i appen etter at siste versjon ble lansert. Det vi kan si er at våre apputviklere nå jobber for fullt med å rette alle feil, og at det regelmessig vil komme nye oppdatering. Beklager nok en gang!

Vennlig hilsen
Turvenn :)

Turvenn
#10. Postet 13.10.2017 av Turvenn

Det virker forsatt ikke etter den nye oppdatering 10 oktober på Android har installert og avinstallert flere ganger.

Det er denne eneste app som ikke fungerer på min og sikkert mange andre tlf kommer forsatt opp "HTTP 404 Not found"

Her har dere et problem som virker vanskelig og fikse,kanskje burde dere få hjelp fra Android/Google utviklere ang kodinga i app deres.
Hei Birdman!

Det ble lansert en ny versjon av Android appen i går, har du mulighet til å teste den og som om 404 feilen på din telefon da forsvinner?

Vennlig hilsen
Turvenn :)

havbruce sier: Bare 8 mnd. til julaften, så nå haster det å komme i form :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp