2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 06.10.2017 av Anonym.
Turer i Buskerud
Hei! Noen som blir med meg og hunden min på turer i Buskerud? Eks. rundt Ringerike; Trollfossen, Bukollen eller Gyrihaugen? Eller gjerne andre steder om noen har et forslag. Neste søndag? Om det blir lengere unna må vi kanskje overnatte - ikke umulig, men det må planlegges litt mer....

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 07.10.2017 av Anonym
Hei, jeg er veldig godt kjent i disse områder, er selv ganske ofte på fjellet ovenfor Trollfossen, og og har gått alle mulige måter opp Bukollen (det er en del turer opp eller ned som er mer spennende enn blåstien). Skulle faktisk legge ut en melding her selv om det var noen som kunne tenke seg ut der kommende helg. Var i dag hele dagen i indre/nordre Vassfaret, men synes fortsatt at Sorbolfjellet og fjellet over Trollfossen er det mest flotte jeg vet. Gyrihaugen er her i Hole. Også flott. Mørkagønga er en mulighet der. Men som sagt, jeg satt og tenkte selv på Sørbolfjellet opp (fra Sørbølseter) og så er det mange muligheter. Været har mye å si, kommer det nedbør nå blir det snø og er høstmoro over. Men har ikke bestemmt enda. Flott hvis evt flere viser interesse.
Anonym
#2. Postet 11.10.2017 av Anonym
På Bukollen og fjellet rundtomkring er det nå snø ifølge senorge.no og det kommer sikkert nok litt mer de neste to dager. Dermed blir det for de spesielt interesserte. I fjor var jeg her med noen andre fra turvenn - vi skulle fra Mansætra til Trollfossen (dvs over fjellet) men ble allerede møt med svært vanskelige kjøreforhold gjennom Vidalen, så ille er det nå ikke enda, men oppe på fjellet er det snø. Jeg hadde virkelig håpet på den tur nå til helgen, men tror det må nok bli noe annet... Får se. Hvis det er flere som ikke bryr seg om snø er det absolut å anbefale.
Anonym
#3. Postet 11.10.2017 av Anonym
Hei! Det kan nok bli både surt og glatt oppover til Bukollen hvis det er snø. Får ta det en annen gang. Men hvis noen finner på noe annet på søndag - et annet sted en times tid fra Ringerike er det hyggelig å høre fra dere?
polar
#4. Postet 25.12.2017 av polar
Hei! Ikke vært aktiv her før, men begynye å titte meg litt rundt idag. Jeg har også hund og blir gjerne med på turer i Buskerud??
2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp