Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Anonym
Opprettet 30.12.2017 av Anonym.
Turvenn-pils 25.januar i Bergen
Hei, og godt nyttår i vente med mange gode turopplevelser for kropp og sinn :))

Hyggelig at mange etterspør ny Turvenn-pils og jeg har bestilt bord som sist på
UJEVNT torsdag 25.1. kl. 19.00.

Så er det bare å håpe på et like bra oppmøte som sist. Da kom det mange som ikke hadde meldt seg på, og det er fullt mulig nå også.

Men, om du vet at du kommer er det fint om du melder deg på her(gjerne noen dager før:))). Ujevnt vil gjerne ha et visst antall fra meg, og det er greit å se om det er noe vits i å arrangere dette.

Kom som du er med eller uten fjellsko. Du drikker hva du vil,- og slår av en prat med hvem du vil. Vi er der for å ha det hyggelig, treffe nye turvenner, utveksle erfaringer og alt er uformelt. Blir du med?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.01.2018 av Anonym
Hei - så flott at du tar tak igjen. Jeg kommer og gleder meg, mye godt potensiale i dette.
Hilsen Bjørg
wiggen05
#2. Postet 06.01.2018 av wiggen05
Hei.

Blir med eg.
Anonym
#3. Postet 09.01.2018 av Anonym
Kjekt du vil komme :)
Anonym
#4. Postet 09.01.2018 av Anonym
Kjekt du vil komme:)
Anonym
#5. Postet 10.01.2018 av Anonym
Hei

Jeg blir med. Tar med en kompis. Han var med sist gang også.
Anonym
#6. Postet 14.01.2018 av Anonym
Blir ikke dette litt for lett. Bør man ikke ha et foredrag om tur eller noe som har med tur å gjøre. Slik jeg ser det ganske rart når siden har med tur å gjøre.
ridder
#7. Postet 14.01.2018 av ridder
Blir ikke dette litt for lett. Bør man ikke ha et foredrag om tur eller noe som har med tur å gjøre. Slik jeg ser det ganske rart når siden har med tur å gjøre.
Da foreslår jeg at du oppretter et slikt arrangement selv hvor du finner en egnet foredragsholder. Vi bør alle sette pris på at det finnes aktive medlemmer her inne som tar initiativ slik at nettsamfunnet forbedres. Slike samlinger er gull verdt. Erfaringene fra Oslopilsen er at folk blir kjent med hverandre og drar på turer sammen i ettertid. Det samme er nok tilfelle for Bergenspilsen.
Anonym
#8. Postet 14.01.2018 av Anonym
Da er det bare å finne seg et foredrag eller noe som har med tur og gjøre slik du ønsker eller vil. Var forresten på et bra foredrag med Turistforeningen/Turtanken i forrige uke,- og jeg gikk da altså sammen med en turdame jeg har møtt via Turvenn-pilsen.
Anonym
#9. Postet 14.01.2018 av Anonym
Kjekt dere kommer også denne gangen.
Anonym
#10. Postet 14.01.2018 av Anonym
Blir ikke dette litt for lett. Bør man ikke ha et foredrag om tur eller noe som har med tur å gjøre. Slik jeg ser det ganske rart når siden har med tur å gjøre.
Da er det bare å finne seg et foredrag eller noe som har med tur og gjøre slik du ønsker eller vil. Var forresten på et bra foredrag med Turistforeningen/Turtanken i forrige uke,- og jeg gikk da altså sammen med en turdame jeg har møtt via Turvenn-pilsen.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp