Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 26.01.2018 av Anonym.
Hvordan varsle om brukere som sender meldinger laaaangt utover det akseptable?
Har fått noen meldinger fra ukjente som er laaangt over det akseptable med svært grove tilbud.... synes medlemmer av dette kaliberet burde vært sperra fra turvenn.no!

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 27.01.2018 av Anonym
Jeg har desverre ikke noe svar på ditt innlegg, men har opplevd det samme i kveld av en mann som sendte et brev til meg som var helt uakseptabel, svært grovt og vulgær med seksuelle og ufine formuleringer og utsagn.
Jeg har merket meg hans brukernavn og kan opplyse redaksjonen her om det.
Jeg har slettet meldingen og blokkert vedkommende. Han burde slettes her.
Anonym
#2. Postet 27.01.2018 av Anonym
Har Sikkert fra samme person. Han har også lagt ut bilde av sin "store stolthet " på profilen sin.... har ingenting på turvenn å gjøre....

Brukerprofil "sveisen1" har ingenting på turvenn.no å gjøre! Grove seksuelle, uanstendige, kvalme meldinger blir sendt fra han. Har kopi av meldinget dersom admin ønsker å se de.
Anonym
#3. Postet 27.01.2018 av Anonym
Har opplevd det samme, men blir så forbannet at jeg glemmer å rapportere ham før jeg blokkerte.Helt enig har ikke noe her å gjøre.
Anonym
#4. Postet 28.01.2018 av Anonym
Har også opplevd det samme ifra "Sveisen1", etter min mening har han ingenting her og gjøre. Syns han burde fjernes herifra.
Anonym
#5. Postet 28.01.2018 av Anonym
Helt nederst på sidene her, hvor det står "Levert av Softmaker" osv. (med små bokstaver), står det også på samme linje "Kontakt oss", og da klikker du der. Da kommer det først noen ja/nei spørsmål. Om henvendelsen gjelder det og det. Blir svarene nei, kommer det da etterhvert opp et kontaktskjema, hvor du får kontakt med Admin. Da skriver du om problemet der. Håper det går greit.
Anonym
#6. Postet 28.01.2018 av Anonym
Takk for tips om hvordan kontakte admin:-)! Da er melding sendt til de.
turvenn
#7. Postet 29.01.2018 av turvenn
Hei!

Nevnt bruker er blitt utestengt fra Turvenn og vil bli permanent slettet innen kort tid :)

Dersom du opplever lignende i fremtiden kan du rapportere profilen ved å klikke på "Rapporter profil" under vedkommendes profilbildet. Vi vil da kunne motta en varsel og undersøke profilen nærmere.

Vennlig hilsen
Turvenn