Anonym
Opprettet 15.02.2024 av Anonym.
Fjelltoppjakten
Lavterskelturer og toppturer. Appen fjelltoppjakten er ein fin måte å komme seg utpå tur, der finnest det turer for alle, sjøl om mesteparten er lavterskelturer. Eg for min del skal innrømme at eg har blitt litt irritert på sjølve navnet da mange av turane ikkje er fjelltopper, men små knauser :P
Men motivasjonen på å ta mange turer pr år og totalt gir meg motivasjon til å gå turer eg ikkje hadde tatt vanligvis og det gjer og at eg finn turer eg vanligvis ikkje hadde tenkt på ein gang.
Så mitt tips går rett å slett på å laste ned appen og finn ny motivasjon
Så kan dere no prøve å konkurrere med meg der (xbonden er da min bruker)

Om dere laster ned appen, så kan dere melde dere inn i facebook gruppene under kategorien fjelltoppjakten, Der det er folk som har kommet med turbeskrivelser, med parkering og diverse

Svar på innlegg

May77
#1. Postet 24.02.2024 av May77
Takk for tipset. Har laster den ned, og gleder meg til å bruke den.
NyStart23
#2. Postet 27.02.2024 av NyStart23
Tusen takk!

Lastet ned! Så mange "nye" turmål man normalt ikke ville tatt. Et godt supplement til "Kjentmannsposten", "Tutorientering", "Stolpejakten" mfl andre tilbud.

Håoer jeg får brukt den.
Anonym
#3. Postet 28.02.2024 av Anonym
Tusen takk!

Lastet ned! Så mange "nye" turmål man normalt ikke ville tatt. Et godt supplement til "Kjentmannsposten", "Tutorientering", "Stolpejakten" mfl andre tilbud.

Håoer jeg får brukt den.
Ja eg skal sei deg der er mange ukjente perler som eg aldri ville vurdert hadde det ikkje vert for fjelltoppjakt appen. Det har blitt ein besettelse for meg det her :P
og eg stopper av og til på langturer berre for å ta ein kjapp tur, få strekt på beina og lufta hodet. Godt for meg og mine med trafikanter