Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Sybil
Opprettet 27.03.2024 av Sybil, dame, 58 år, Oslo.
Tomt
Får beskjed på Mail fra Turvenn om ny melding, men i innboksen er det tomt. Og: når jeg forsøker å gå inn på profilen til vedkommende som jeg sist sendte melding til, forsvinner den også. Får en feilmelding. Hva betyr dette? Har vedkommende blokkert meg?

Svar på innlegg

Turvenn
#1. Postet 31.03.2024 av Turvenn
Hei!

Om du kontakter kundeservice, så kan de sjekke dette nærmere for deg.

Vennlig hilsen
Turvenn :)
ellraf
#2. Postet 07.04.2024 av ellraf
Jeg har opplevd det samme,så vi er flere som ønsker å høre om dette er ordnet opp i
Turvenn
#3. Postet 08.04.2024 av Turvenn
Hei!

Dersom en melding forsvinner fra postkassen, så skyldes det at avsender av meldingen ikke lenger er medlem hos oss. Når en profil avsluttes så blir også post til og fra denne personen tatt bort.

Vennlig hilsen
Turvenn :)
Rembrandt1956
#4. Postet 21.04.2024 av Rembrandt1956
Dere kan ikke konkludere med at turmedlemmer har meldt seg ut av nettsiden. Jeg har fått beskjed at det er en melding i min innboks
men jeg får ikke en gang logget meg inn!! Jeg kjenner da mitt eget passord, men dere svarer med ukjent passord!!
Men penger skal dere ha!! Det er flere enn meg som mener at turvenn har blitt dønn useriøs!! Dere som driver turvenn, har å forholde dere tildet norske lovverket som alle andre har. Statsforvalteren er til enhver tid regjeringens høyre hånd og at til om med Politiet må følge Statsforvalterens lover og regler!! Jeg vil ha en kreditnota på min betaling på 49 kroner. Pengene kan dere overføre til konto som er
9820 50 21272 og det skal skje snarest hvis ikke setter jeg min advokat på saken!
Turvenn
#5. Postet 22.04.2024 av Turvenn
Dere kan ikke konkludere med at turmedlemmer har meldt seg ut av nettsiden. Jeg har fått beskjed at det er en melding i min innboks
men jeg får ikke en gang logget meg inn!! Jeg kjenner da mitt eget passord, men dere svarer med ukjent passord!!
Men penger skal dere ha!! Det er flere enn meg som mener at turvenn har blitt dønn useriøs!! Dere som driver turvenn, har å forholde dere tildet norske lovverket som alle andre har. Statsforvalteren er til enhver tid regjeringens høyre hånd og at til om med Politiet må følge Statsforvalterens lover og regler!! Jeg vil ha en kreditnota på min betaling på 49 kroner. Pengene kan dere overføre til konto som er
9820 50 21272 og det skal skje snarest hvis ikke setter jeg min advokat på saken!
Hei!

Ser at du har logget inn senest i går. Dersom du trenger hjelp med innlogging eller har spørsmål knyttet til betaling, så er det fint om du kontakter kundeservice direkte ved å klikke HER.

Vennlig hilsen
Turvenn
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp