Anonym
Opprettet 12.05.2015 av Anonym.
Finse - Haukelisæter i sommar?
Eg har tenkt å gå frå Finse til Haukelisæter i sommar, truleg hytte til hytte for å sleppa å bæra så mykje. Eg bereknar å bruka ca 6 dagar, og det hadde vore hyggelig med selskap. Noken som har lyst til å vera med?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.05.2015 av Anonym
Hei, det lyder fristende. Jeg kan evt i uke 29. Jeg liker best å telte, men hytter er også fint.
cuchillo
#2. Postet 16.05.2015 av cuchillo
Ja det hadde vært koseligt å fått bli med.på en slik tur. Lengter etter fjellet. Har ferie uke 28-29 og 30
Anonym
#3. Postet 16.05.2015 av Anonym
Den turen har jeg også vurdert. Har ikke bestemt ferie enda, så må ev. få høre når du tenker å gå.
Anonym
#4. Postet 25.05.2015 av Anonym
Eg har mulighet til å gå i uke 29, har fri mandag til mandag.
Anonym
#5. Postet 30.05.2015 av Anonym
Hei igjen, det er fint om vi kan starte mandag morgen fra Finse. Traseen gir seg vel noenlunde selv: Finse-Kjeldebu/Krækkja-Stigsbu-Sandhaug-Litlos-Hellevassbu-Haukeliseter, men jeg er åpen for at turen "blir til underveis".
Anonym
#6. Postet 31.05.2015 av Anonym
Hadde vert fint å være med. Jeg har en liten hund, er det ok å ha med hund? Jeg tenkte å overnatte i telt, i allefall noen steder, på de hyttene det ikke er plass til hund.
Anonym
#7. Postet 01.06.2015 av Anonym
Hunder er heilt ok for meg, og eg kan gjerne telta på veien viss det er fleirtal for det :-) Jobbar egentlig til kl 13 om mandagen men vil prøva å få fri tidligare.
Først til Danmark og gå Fjellreven classic danmark :-)
Anonym
#8. Postet 25.06.2015 av Anonym
Hei igjen, er avgangstidspunktet fra Finse klart? Jeg vurderer også å telte evt bare sove ute. Det ville vært greit å vite om det blir tur og evt antall deltakere.
Anonym
#9. Postet 28.06.2015 av Anonym
No er det fleire som har kommentert her at dei vil vera med på tur, men kven er det som kan sei sikkert at dei blir med? Det er jo berre vel 2 veker til :-)

Eg tek toget frå Bergen måndag 13.07. kl 12 og er på Finse kl 14.34. Tar med telt og vil bu i det underveis.

Traseen eg ønsker å gå er: Finse - Kjeldebu - Dyranut (forhåpentligvis i passe middagstid) - Hellehalsen - Sandhaug - Litlos - Hellevassbu - Haukeliseter.

Eg må vera tilbake på jobb måndag 20.juli, så det blir ganske lange dagsetappar og dei som blir med må vera turvant og i bra form.
Snakkast!
Anonym
#10. Postet 28.06.2015 av Anonym
Traseen er fin for meg. Jeg har togbillett og er på Finse kl 11.00 13.07. Hilsen Eva