Steinarwc sier: Et bilde her ser jeg er vrient og var selv i sterk tvil. Min Mail er steinarwc@gmail.com. Jeg har jobbet som advokat mesteparten av mitt yrkesliv .
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Stabekkvenn1
Opprettet 12.05.2015 av Stabekkvenn1, dame, 53 år, Akershus.
Askerbøringer, bæringer - tur i Vestmarka, Bærumsmarka og omegn?
Hei!

Ny her. Likte forumet så godt, at gutser til med et forslag.

Noen som har lyst til å gå tur i ovennevnte områder, marka kan e.m.m. være en god start for turvenner som ønsker å bli kjent..?:-)

Er selv nettopp skilt. Vil mer ut på tur! Går gjerne egne turer med voksne, og evt. også egne turer der barna blir med.

Ikke nøl - "meld" dere på!:-)

Mvh

turentusiast med ambisjoner om å se litt mer og gå enda litt mer tur:-)

Svar på innlegg

Aryn
#1. Postet 25.05.2015 av Aryn
Hei.

Høres ut som en god idé! Kan godt bli med på turer i omegnen. :)
Anonym
#2. Postet 27.05.2015 av Anonym
Hei!

Dette synes jeg er et fint initiativ og har lyst til å være med på tur i nevnte områder.
Bor i Asker så jeg bruker Vestmarka mye har også brukt Bærumsmarka noe. Har store barn som ikke blir med på tur så det må bli en voksentur. Tenker du tur en lørdag/søndag eller ettermiddagstur så hører jeg tilbake slik at jeg kan planlegge. Er opptatt fk helg pga skitur fra Valdresflya til Rasletind men ellers ingen planer!
Hilsen
Sporty52
Anonym
#3. Postet 28.05.2015 av Anonym
Hei Stabekkvenn.

Ser at jeg er noen år eldre, men syns at forslaget var kjempegodt.
Jeg rusler mange turer i Asker- og Bærumsmarka. Syns at Vardåsen, Skaugumsåsen og Kolsåstoppene er kjempefine utkikkspunkter. Jeg bor på Haslum og rusler ofte rett ut i marka herfra.

Om noen ønsker å være med på noen av mine turer så hører jeg gjerne fra dere. 908 88 910

Hilsen Ove.
cuchillo
#4. Postet 28.05.2015 av cuchillo
Ja blir gjerne med på tur eg.
Bor riktignok på Romeriket,litt nord for Lillestrøm,men det er jo bare et steinkast (hehe) unna.
Så om det blir noe av,tar eg gjerne imot informasjon. Er ingen lars Monsen,men liker å gå tur,i skog og mark,fjell og sjø :-)
Stabekkvenn1
#5. Postet 28.06.2015 av Stabekkvenn1
Hei!

Beklager at jeg ikke har fulgt opp - har vært litt mye på privaten.

Hvordan gjør man det nå ift å samle disse fire som er interessert...? Privat facebook-gruppe..?:-)

Forslag...?:-)
Anonym
#6. Postet 29.06.2015 av Anonym
Heisan,

Hyggelig at du meldte deg på igjen.
Jeg er fortsatt interessert i ettermiddagstur eller helgetur på kyststien eller hvor som helst i bygdene (bestem tid/sted).
Fin måte å bli kjent med andre turvenner på.
Hilsen
Kristin66
#7. Postet 02.07.2015 av Kristin66
Hei,
Jeg kan også tenke meg å bli med:-)
Kjempebra forslag, hadde vært fint med selskap på noen av turene i marka
Bor snart i Røyken, så det er jo ikke langt unna...

Kristin
Anonym
#8. Postet 02.07.2015 av Anonym
Hei!

Jeg henger meg på, bor på Bærums Verk og blir gjerne med på turer i området :)

Tips: Dersom man klikker på «Overvåk» i et foruminnlegg så vil man blir varslet via epost når noen skriver noe nytt i denne tråden. Da fungerer det litt som en FB-gruppe :)
Kristin66
#9. Postet 06.07.2015 av Kristin66
Hei igjen; hvor finner jeg "overvåk" funksjonen?
Anonym
#10. Postet 06.07.2015 av Anonym
Hei igjen; hvor finner jeg "overvåk" funksjonen?
Hei!

Den finner du nede i høyre hjørne på innlegget til Stabekkvenn1 :) Når du klikker på "Overvåk" så vil du bli varslet hver gang noen kommenterer i dette innlegget.
Steinarwc sier: Et bilde her ser jeg er vrient og var selv i sterk tvil. Min Mail er steinarwc@gmail.com. Jeg har jobbet som advokat mesteparten av mitt yrkesliv .
Skriv Skriv her Skriv i megafonen