fjelldame1958 sier: Nydelig i fjellet nå . Ønsker meg en fjelltur . Noen som blir med ?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

ridder
Opprettet 10.08.2016 av ridder, mann, 48 år, Oslo.
Turvenn-treff, Oslo
Turvenn-treff arrangeres én gang i måneden. Meningen med arrangementet er å mingle, bli kjent med hverandre og utveksle turtips.

Fra 2019 har Turvenn-treff blitt arrangert på Kafé Asylet hvor vi har fått vårt eget private rom med langbord. Kom som du er og drikk hva du vil. Farris eller kaffe er like innafor som øl. Kafé Asylet serverer også middag.

Neste event blir fredag 18. august kl. 17.15 med vandring langs kyststien på Fornebu.

Les mer om eventet her:

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 10.08.2016 av Anonym
Ja, jeg er med!
Turisten77
#2. Postet 10.08.2016 av Turisten77
Kan bli hyggelig
Anonym
#3. Postet 10.08.2016 av Anonym
Hvis dette blir noe av, er det åpent for turvenner fra andre distrikt også? Som tilfeldigvis skulle befinne seg i Oslo de aktuelle dagene.
Anonym
#4. Postet 10.08.2016 av Anonym
Selvfølgelig! Alle er velkomne :)
ridder
#5. Postet 10.08.2016 av ridder
Selvfølgelig er det åpent for alle. Jeg tenker de fleste vil være fra Oslo og Akershus, men bare artig om langveisfarende kommer innom. Jeg trasker jo selv Norge Rundt i de fleste fylker, så jeg synes bare det er artig om jeg blir kjent med folk fra andre deler av landet som kanskje kunne tenke seg å bli med på mine turer.

Jeg tenkte først at dette er noe som bør arrangeres midt i uka, men det er kanskje helger som folk ønsker? Lørdager tror jeg fint vi må se bort ifra siden de fleste som regel har andre planer den dagen. Fredager tror jeg er den beste dagen hvis det er en helg vi ender opp med. Her er jeg åpen for innspill.
Turisten77
#6. Postet 11.08.2016 av Turisten77
Hverdager passer best. Synes nå jeg.
Ridder
#7. Postet 11.08.2016 av Ridder
Enig. Helgene er jo folk stort sett opptatte. Jeg kan finne en torsdag, for da kan folk komme langveisfarende og ta fri fredag om de vil bli en stund.
Anonym
#8. Postet 11.08.2016 av Anonym
Enig! Fast torsdag i måneden hadde vært topp.
Anonym
#9. Postet 12.08.2016 av Anonym
Hei,kjempe god idea...kunne vært hyggelig å treffe folk og diskutere om turer før vi går videre :)...
en fast torsdag hver måned passer perfekt!!!!
Anonym
#10. Postet 13.08.2016 av Anonym
Supert forslag!
Håper dette er noe vi som bor litt i utkanten av Oslo kan hive seg med på også:)
Hilsen Frogn
fjelldame1958 sier: Nydelig i fjellet nå . Ønsker meg en fjelltur . Noen som blir med ?
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp