Turogkaffe sier: Ønsker alle en riktig god påske??Enten det er bypåske eller tur-påske??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Josep
Opprettet 19.09.2016 av Josep, mann, 41 år, Vestfold.
Hvordan, som gratismedlem vite om det er admin, eller andre jeg får melding fra
Hei. Jeg valgte etter 3 mnd å ikke betale mer medlemskap fordi jeg rett og slett ikke kom i kontakt med noen. Nå et par mnd senere har jeg fått epost om at jeg har uleste meldinger... Men om jeg må betale for å oppdage at det er fra admin vet jeg ikke hvordan jeg reagerer.... Derfor: mulig å vite om det er meldinger fra andre medlemmer?!

Svar på innlegg

Turvenn
#1. Postet 21.09.2016 av Turvenn
Hei!

Vi sender ikke ut varsel om ny post fra oss, så dersom du har mottatt slike varsler så gjelder dette post fra andre medlemmer av vår tjeneste :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Brukernavn
#2. Postet 20.06.2017 av Brukernavn
Hei!

Vi sender ikke ut varsel om ny post fra oss, så dersom du har mottatt slike varsler så gjelder dette post fra andre medlemmer av vår tjeneste :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Jeg ble medlem etter en lite spennende fellesmelding fra Turvenn. Usikker på om det er strategi eller en teknisk bommert..?
Turvenn
#3. Postet 21.06.2017 av Turvenn

Hei!

Vi sender ikke ut post til våre medlemmer via postkassen for deretter å varsle om dette. Eneste brevet man får fra oss via postkassen er en velkomstmelding, men denne meldingen mottar man uten varsling. Dersom man har mottatt et varsel uten å finne noe brev i din postkasse så skyldes dette at avsender av meldingen har avsluttet sin profil før den ble lest. Når noen avslutter sin profil så blir også brev til og fra vedkommende tatt bort.

Vennlig hilsen
Turvenn :)

Anonym
#4. Postet 22.04.2019 av Anonym

Hei!

Vi sender ikke ut post til våre medlemmer via postkassen for deretter å varsle om dette. Eneste brevet man får fra oss via postkassen er en velkomstmelding, men denne meldingen mottar man uten varsling. Dersom man har mottatt et varsel uten å finne noe brev i din postkasse så skyldes dette at avsender av meldingen har avsluttet sin profil før den ble lest. Når noen avslutter sin profil så blir også brev til og fra vedkommende tatt bort.

Vennlig hilsen
Turvenn :)

Jeg har en melding i postkassen min når jeg opprettet bruker, har kun vært den ene meldingen. Har mottatt to e-postvarsler på at jeg har en ulest melding i postkassen min. Det betyr, ut i fra hva jeg kan se, at denne meldingen ikke er fra dere, for da skulle jeg ikke har mottatt varsel..?

Jeg kunne forøvrig godt ha betalt litt ekstra mot at gratis-medlemmer kunne lest meldinger jeg sendte. Har vært medlem en gang før og, er veldig usikker på om jeg skal bli betalende medlem igjen, for det var vanskelig å få svar sist.

En annen ting; det burde jo også være sånn at det er mulig å søke opp hvilke medlemmer som er betalende eller ikke! Burde være et eget filter, så hadde det raskt blitt litt mer seriøst. Kan dere legge inn det?
Turogkaffe sier: Ønsker alle en riktig god påske??Enten det er bypåske eller tur-påske??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen