Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Anonym
Opprettet 13.11.2016 av Anonym.
Turvenn-pils, Stavanger
Hei godtfolk!
Eg lurer på om det er stemning for å dra i gang eit liknande sosialt arrangement i Stavanger som det dei har i Oslo? Då tenker eg på noke alla turvenn-pils. Er det andre som kan tenke seg det, tru? :)



Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 13.11.2016 av Anonym
Bra tiltak, eg e med
Anonym
#2. Postet 13.11.2016 av Anonym
Supert, Kirsten, då er me to! :)
Fleire?
ridder
#3. Postet 13.11.2016 av ridder
Mitt tips er at du bare legger ut et event på Facebook, kanskje tre uker frem i tid. Jeg pleier å velge torsdager, for da kan folk tillate seg å være ute litt lenger. Eller komme langveisfra og kanskje ta fri dagen etter. Helgene er folk stort sett opptatt, så det er dager jeg ikke ville ha satset på. Men dette er mine tips og er ikke nødvendigvis noen fasit.

Det er også viktig å velge et sted hvor det er mulig å reservere flere bord uten at det er krav om spiseplikt. I Oslo er dette veldig vanskelig, men vi har funnet et sted hvor vi kan ha et helt rom for oss selv uten noen forpliktelser med antall folk og mat. Det er alldeles supert.

Noen folk er modigere enn andre. Så det kan være lurt i eventet å oppgi kontaktinformasjon og gi detaljerte beskrivelser av hvor dere sitter. Eksempelvis kan enkelte være redde for ikke å finne/vite hvor folkene sitter.

Lykke til! Om dere får til noe regelmessig, skal jeg komme innom en gang hvis det passer.

Hilsen Turvenn-pils avdeling Oslo.
Anonym
#4. Postet 13.11.2016 av Anonym
Takk skal du ha for gode tips, ridder! Torsdag er eit bra valg og også å legge det ut på fb i forkant. Stavanger er ein nydeleg liten by og det må absolutt vere mulig å dra i gang noke her og. Er sikker på at det er mange fine medlemmer her i området også :)

Bildet over er forresten frå den berømte "Fargegata" med fleire koselege plasser ein kan legge dette til. Les gjerne om gata på instagram, som ein liten inspirasjon:

https://instagram.com/p/BLmdoD9ACSg/
Anonym
#5. Postet 15.11.2016 av Anonym
Hei.
Det her var ingen dum ide :)
Hvis anledningen byr seg og tiden passer så stikker jeg gjerne hodet innom.
Anonym
#6. Postet 16.11.2016 av Anonym
Kjempebra, UT-Buster! :) Fleire som kan tenke seg å møtes til turvenn-pils i Stavanger? Berre å gi lyd! :)
Anonym
#7. Postet 23.11.2016 av Anonym
supert tiltak...jeg fant ikke ut når dette skal være men anbefaler alle som kan å møte opp. Jeg er med i venneklubben i stavanger og vi opererer på samme måte, dvs med arrangementer på nett, men også mange muligheter for å treffe folk. For å dra på tur med noen, vil jeg gjerne treffe vedkomne på forhånd. Da er det flott med et slikt arrangement som turvennpils...... håper dette blir såpass populært at man kan ha det f eks en gang i måneden :D
Anonym
#8. Postet 23.11.2016 av Anonym
Så bra, prinsesse Thalia! :)
Det er ikkje sett opp noen dato ennå, foreløpig er turvennpils i Stavanger kun på idestadiet. Men det bør la seg gjere å få til! Nå er det plutselig jul, så mulig Stavanger-turvenn-pils-prosjektet ser dagens lys i januar?
Anonym
#9. Postet 26.11.2016 av Anonym
Veldig bra forslag!
Dette tror jeg hadde vært helt perfekt.
Valget av plass må jeg si er midt i blinken, fargegata i Stavanger er ei perle :)
Anonym
#10. Postet 27.11.2016 av Anonym
Så kjekk respons, RichardHaugen :)

Foreslår å sparke i gang turvenn-pils, avdeling Stavanger på nyåret. Feks. torsdag 12. januar kl 19 på Cirkus bar i Fargegaten. https://www.facebook.com/CirkusStavanger/

Satser på å bestille eit bord og at vi får til eit eller anna kjennetegn, feks den gule vaffelen. Då skulle det vere lett å finne fram. Blir det nok interesse for dette, så prøver me på ein gong i mnd el. - Gjerne gi lyd om der er fleire som syns dette virke kjekt og bra og sånn..

Følg med på FB for nærare info etterkvart, men dette som eit utgangspunkt så langt, iallefall. ;)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen