Skjoldmøy sier: Hei damer og herrer! Jeg er ny her og aner ikke hva poenget er med megafonen, så roper God Påske ut i intet! ?? Besøk gjerne profilen min??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 14.12.2017 av Anonym.
Seile katamaran i Karibien (De britiske jomfruer) 29.des-11.jan?
Jeg og noen venner/venners venner har leid to store katamaraner for å seile i De britiske jomfruøyer fra 29.des til 11.januar. Var på helt lik tur for to år siden og det kan virkelig anbefales. Da jeg må avlyse på grunn av sykdom i familien ser jeg etter en erstatter. Det er to ledige plasser på den ene katamaranen da vi er to som har måttet trekke oss, så her er det også mulig å ta med en venn eller partner. Man reiser med både seilvante og ikke seilvante folk, og det er valgfritt om man selv ønsker å aktivt delta i seilingen eller bare late seg. Kontakt med asap for mer info, dersom dette er av interesse. Er uten tvil en opplevelse for livet (en grunn til at jeg planla å gjøre nøyaktig lik tur som tidligere på nytt). Anette :)

Svar på innlegg

andkat
#1. Postet 20.12.2017 av andkat
xHei, har du mer informasjon om turen? og hvem og hva slags folk som skal på tur?

Hilsen Kathrine
Skjoldmøy sier: Hei damer og herrer! Jeg er ny her og aner ikke hva poenget er med megafonen, så roper God Påske ut i intet! ?? Besøk gjerne profilen min??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen