Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 26.02.2018 av Anonym.
Må begge betale for å sende meldinger?
Eller er det som på datingssider hvor bare den ene trenger å være betalende medlem.

PS: Jeg har fått mange e-post i det siste om nye meldinger i inboksen min; der har det alltid kun stått den ene velkomstmeldingen til Turvenn selv.

Svar på innlegg

Turvenn
#1. Postet 06.03.2018 av Turvenn
Hei!

Som gratis medlem kan man se og kontakte alle profiler, i tillegg er det gratis å lese alle blogger samt bruke både forum og chat. Dersom man ønsker full tilgang til alle funksjoner (inkludert postkassen) må man være betalende medlem. Dette koster kun 49 kr /mnd uten bindingstid.

Vennlig hilsen
Turvenn :)
Anonym
#2. Postet 09.03.2018 av Anonym
Så som svar til spørsmålet sier du egentlig:

For å kunne kommunisere mellom hverandre, så må BEGGE betale?
turvenn
#3. Postet 12.03.2018 av turvenn
Hei!

Ja, dersom du sender en melding må den andre personen være betalende medlem for å lese den.

Vi synes det er naturlig at man som gratis medlem kan sende meldinger, men at man må betale litt for å lese brev man mottar. Grunnen til dette er at mange ikke ønsker betale noe før de opplever å få kontakt. Dersom man mottar et brev, så synes de fleste dette er hyggelig og ønsker å betale litt for å få tilgang til dette. Ved å kunne sende brev gratis vil man også kunne prøve tjenesten uten å betale noe, og dersom man får svar kan man velge dette da.

Dersom du får en varsel om nye brev og de ikke synes i postkassen kan dette indikere på at personen har slettet sin profil, når man sletter sin profil blir også alle meldinger slettet.

Vennlig hilsen
Turvenn :)
Anonym
#4. Postet 05.04.2018 av Anonym
Hvordan blir mn betalende medlem?
turvenn
#5. Postet 05.04.2018 av turvenn
Hei!

Dersom du ønsker å bli betalende medlem må du logge inn på www.turvenn.no og klikke på "Betaling" i menyen til høyre. Der kan du velge mellom forskjellige betalingsalternativer. :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Anonym
#6. Postet 30.04.2018 av Anonym
Men da tenker jeg at jeg er good.
Hvis begge må betale for å sende meldinger er jo dette værre enn på datingtjenester hvor kun en trenger det for at en samtale skal finne sted.

Da melder jeg meg ut.
Turvenn
#7. Postet 02.05.2018 av Turvenn
Hei!

Som nevnt så kan man som gratis medlem kontakte alle profiler. På denne måten vil man kunne prøve tjenesten uten å betale noe, og dersom man mottar svar kan man velge å betale da.

Et medlemskap koster kun 49 kr - en pris de fleste synes er akseptabel å betale for å lese post og få full tilgang til alle funksjoner.

Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp