Skogens nyter sier: Alltid klar for tur med eller uten Ally eller packraft, også lengre turer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 17.05.2018 av Anonym.
Søker etter turvenner
Jeg har gått noen i turer i fjellet med familie eller folk jeg har truffet tilfeldig, men mest har jeg gått alene. Jeg er ikke god til og planlegge i god tid i forveien, samt at været er som regel uforutsigbart. Det er heller ikke så mange jeg kjenner som er like glad i fjellet som meg eller at det ikke passer med ferie osv. Det hadde vært hyggelig og ha flere og spille på når været slår til og en bare må pakke sekken og dra til fjells. For en helg eller flere dager om det gode været holder seg.

Det og gå i fjellet er en ganske ny opplevelse for meg. Jeg har klatret på lavlandet en del år og kan sikre tradisjonelt, men er ydmyk for at på fjellet er det noe ganske annet.

I tillegg til og sanse naturen er landskapsfotografering noe jeg gjerne kombinerer turen med.

Jeg tar gjerne en natt i bivi for så og få med meg soloppgangen fra verdens beste utsikt.

Jeg søker etter noen som er like mye (lite) eller mer turvant enn meg og har litt erfaring, mest av alt er like lidenskapelig som meg til vår vakre fjellheim.

Er det noen som har lyst til og bli med på tur?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 09.03.2019 av Anonym
Går gjerne på fjellet, også vinterstid
Anonym
#2. Postet 21.05.2019 av Anonym
Jeg er glad i turer til fjells. Når og hvor skal du gå på fjelltur?
Skogens nyter sier: Alltid klar for tur med eller uten Ally eller packraft, også lengre turer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen