Avalanche sier: Mens du flyter nedover elven du er blitt kastet ut i, tenker du da fremover eller bakover? Livets elv.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 04.11.2018 av Anonym.
Turvenner i Østfold
Hei Turvenner i Østfold.

Jeg starter i dag prosjektet "Bli kjent i ditt nærmeste turområde" i dag søndag 4/11-2018.

Etter en stund uten spesielt mange turopplevelser ønsker jeg å gjøre noe med nettopp det.

Med motivasjon fra boka "40 trivelige turer i Fredrikstad" av Svein Åsrøm, vil jeg prøve ut disse turene en etter en. I boka står det beskrevet ruter av forskjellig karakter, korte som litt lengere turer. Alle turene vil jeg tro er overkommelige for de aller fleste. Det er vel slik at man er minst kjent i sitt nærmeste turområde. For min egen del er jeg relativt godt kjent på Hvaler, som er mitt nærmeste turområde og vil gjerne dele dette med dere. Min motivasjon er å bli bedre kjent med nye bekjentskaper og i andre turområder i Fredrikstad og omegn. Det finnes mange der ute som har masse kunnskap om flotte turområder som kan deles.

Dette "prosjektet" kan jo også invitere Turvenner fra andre byer i Østfold til å bli kjent med turområder Fredrikstad. Kanskje også inviterer de oss til å bli kjent med turer i deres nærområde/by. Det hadde vært hyggelig.

Jeg vil gjærne ha med meg flere på dette "prosjektet" og søker primært etter kvinner og menn i alderen 50 til 60 år. Jeg vil ikke stenge noen ute om det er andre aldersgrupper som også vil være med.

På Turvenn.no er det mange som ønsker seg turvenner, venner, kjærester m.m. Kanskje er dette "prosjektet" stedet å bli kjent på. Det hadde jo vært ekstra hyggelig.

Det vil også bli skrevet "blogg" om turene vi tar.

Startskuddet går NÅ :-) Send meg en melding på min profil (gjestebok) eller på Forum på forsiden så avtaler vi sted og tid.

Mitt profilnavn er: erhma

Mvh Erik

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 05.11.2018 av Anonym
Bra initiativ! Håper å få mulighet /tid til å være med. Selvom jeg er 62... kjapp i ben og hode og ung til sinns?????????
Anonym
#2. Postet 05.11.2018 av Anonym
Hei.

Så bra, jeg ønsker alle velkommen. Tid og sted må jeg komme tilbake til. Fortrinnsvis er det søndager jeg tenker som en fin dag. Men er det andre ønsker så gjerne for meg. Følg med både på forumet og bloggen. Beskjeder blir gitt der. Hjelp gjerne til å rekrutere ved å skrive på din profil, at du er med på prosjektet Turvenner i Østfold. Jo flere jo bedre.

mvh Erik
naturligvis
#3. Postet 14.11.2018 av naturligvis
Positivt! Jeg blir gjerne med på tur! Utforske og utfordre!??
Anonym
#4. Postet 11.12.2018 av Anonym
Hei.

Jeg har dessverre ikke vært så aktiv som jeg burde på dette prosjektet. Det viser seg at det er liten oppslutning så langt. Jeg håper det vil ta seg opp etter nyttår, jeg førsøker på nytt da.

mvh Erik.
Anonym
#5. Postet 26.03.2019 av Anonym
Ble det noe mer av dette?

Jeg vil gjerne være med :-)
Avalanche sier: Mens du flyter nedover elven du er blitt kastet ut i, tenker du da fremover eller bakover? Livets elv.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen