fjelldame1958 sier: Noen som er kjent i Tydalsfjella ? Har hytte der , men mangler turlag
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 11.06.2019 av Anonym.
Langtur i sommer

Hei:)

Jeg planlegger å gjennomføre en lengre tur sommeren 2019. Kunne godt tenke meg å prøve meg på MASSIV- ruta, som går gjennom Breheimen, Jotunheimen, Skarvheimen og over Hardangervidda. Dette er en tur som tar ca tre uker, om man følger foreslåtte dagsetapper. Jeg har gått lignende turer tidligere, dog ikke fullt så lange. Tenkte jeg skulle lufta stemninga her på forumet om det er noen som kunne tenke seg å være med? Alltid trivelig å være flere på tur, og alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker:) Selv er jeg ei jente i midten av 30-åra som bor på Østlandet. Jeg har vært ganske mye på tur, og er nokså fjellvant. Er også åpen for andre turforslag dersom noen skulle ha det!

Håper å høre fra deg:)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 16.06.2019 av Anonym
Dette høres veldig interresant ut. Har du noen spesifikke datoer? Regner med at du tenker juli?
Hytte til hytte eller telt?
Anonym
#2. Postet 21.06.2019 av Anonym
Hei :-) Tenkte på tur fra Steinbergdalshytta...den er nyoppussa. Gå derfra, nordover over Hemsedalsfjellet, Tyin, inn i Jotunheimen. Motsatt av det du har tenkt....gikk fra Haukeliseter - Leirvassbu i 2017....2 ukers tur. Herlig :-) Dra enten lørdag 22.06 eller søndag/mandag....pga bussruter som er komplette fra 24.06
Mvh Espen Hauge
Anmat
#3. Postet 21.06.2019 av Anmat
Hei :)

Høres spennende ut. Når tenkte du å reise?
fjelldame1958 sier: Noen som er kjent i Tydalsfjella ? Har hytte der , men mangler turlag
Skriv Skriv her Skriv i megafonen