Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 20.09.2021 av Anonym.
Se de fine tur muligheter i Kongsberg
Hei.
Jeg vil prøve å lufte et forslag om å lage turer her i Kongsberg, vi har mange fine tur muligherter her, slt fra topp turer til gruve vandring, si fra om dere har lyst til det, så kan jeg lage et forslag til turer ut ifra hva dere gjerne vil opplev her, også fint med et forslag til om det er lørdag eller søndag som passer best. Hadde vært gøy å vise frem Kongsberg.

mvn Connie

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 20.09.2021 av Anonym
Takk, for hyggelig tiltak. Jeg blir gjerne med uansett. Bare greit å vite om det blir vått. Om vi trenger fjellstøvler. Lars b.
ridder
#2. Postet 20.09.2021 av ridder
Nå minnet du meg om at jeg skulle sjekke den gruvevanringen inn til Gottes Hülfe in der Noth. Gi meg noen dager, så ser jeg om det går an å lage et Turvenn-opplegg. :)
ridder
#3. Postet 20.09.2021 av ridder
Anonym
#4. Postet 20.09.2021 av Anonym
Så gøy at dere vil bli med på gruve Safari, dette må vi få til
Anonym
#5. Postet 20.09.2021 av Anonym
Til gruvesafari er det lurt å klæ seg godt, det er kaldt der inne og vått??
Anonym
#6. Postet 20.09.2021 av Anonym
Veldig fint??
ridder
#7. Postet 20.09.2021 av ridder
Kanskje vi skulle ha lagt ut turen som en skinnelangstur også ettersom gruvebanen fortsetter videre inn i stollen. Da kan vi få med flere kulturinteresserte. Det er litt sent med avgang kl. 18, men det får stå sin prøve. Siste toget går 22.34 mot Oslo, så det lar jo seg kombinere med noe sosialt etterpå. Nå har jeg ikke sjekket bussforbindelsene fra Saggrenda.

Hvis vi velger den siste turen 6. november, starter turen så tidlig som kl. 12.
Anonym
#8. Postet 21.09.2021 av Anonym
Hei. Så flink du er til å finne ut av ting, dette høres bra ut, jeg er dessverre i 70 års lag i danmark akurart da, men turen den høres veldig bra ut.
ridder
#9. Postet 21.09.2021 av ridder
Hvilke av datoene passet eventuelt for deg?
Anonym
#10. Postet 21.09.2021 av Anonym
Jeg kan alle andre fredager
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen