OutOut
Ønsker alle her på Turvenn en god (tur)sommer.
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
OutOut
Ønsker alle her på Turvenn en god (tur)sommer.
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
229 PÅLOGGET NÅ

Forum >> Turrapporter, anbefalinger og tips >> Debatt

Anonym

Huldrestien

Hei :-) 
Jeg lurer på om noen her har gått Huldrestien? Den ligger mellom Valdres og Vågå... 
Viser side 1 av 2 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste
Anonym
Hei ! Jeg har aldri gått huldrestien,  men har veldig lyst å gå en tur der . Si ifra om du vil ha tur selskap!  Har hund som alltid er med på tur. 
Åpne profilen til Synnøve Finden
Hei, det kunne være artig, aldri gått der :-) klem
Anonym
 Huldrestien høres gøy ut - gi meg et hint hvis også andre huldre´ blir invitert på fellestur :-)
Anonym
Hei :) 
Ser ut til at vi kunne blitt en fin gjeng Huldre på tur.. :) Jeg aner ikke hvordan det er der, eller hvor langt det er. Kunne vært fint å få høre fra noen som har gått der.
Anonym
Anonym
Hulderstien ligger i Vågå og den er 5.5 km lang og tilrettelagt som en natursti med poster/infotavler om Sjodalen,setrene og dyreliv i området.Har gått der mange ganger.Men aldri sett noen Hulder der:)Fint å fiske i Birisjøtjernet.Halveis på turen er det bord og benk og gjestebok,så skriv navnet på huldra der:)
Anonym
Takk for fin info. Ser ut til at det må bli en tur der i løpet av sommeren/høsten.
Anonym
Anonym
Noen som vil bli med å gå Hulderstien nå i helgen?:)
Anonym
Ja jeg kunne virkelig tenkt meg å gått den turen i løpet av sommeren/høsten, hadde vært hyggelig med selskap.
Viser side 1 av 2 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste