Skogens nyter sier: Alltid klar for tur med eller uten Ally eller packraft, også lengre turer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 09.05.2015 av Anonym.
Huldrestien
Hei :-)
Jeg lurer på om noen her har gått Huldrestien? Den ligger mellom Valdres og Vågå...

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 15.06.2015 av Anonym
Hei! Jeg har aldri gått huldrestien, men har veldig lyst å gå en tur der. Si ifra om du vil ha tur selskap! Har hund som alltid er med på tur.
Synnøve Finden
#2. Postet 22.06.2015 av Synnøve Finden
Hei, det kunne være artig, aldri gått der :-) klem
Anonym
#3. Postet 25.06.2015 av Anonym
Huldrestien høres gøy ut - gi meg et hint hvis også andre huldre´ blir invitert på fellestur :-)
Anonym
#4. Postet 25.06.2015 av Anonym
Hei :)
Ser ut til at vi kunne blitt en fin gjeng Huldre på tur.. :) Jeg aner ikke hvordan det er der, eller hvor langt det er. Kunne vært fint å få høre fra noen som har gått der.
Anonym
#5. Postet 26.06.2015 av Anonym
Anonym
#6. Postet 28.06.2015 av Anonym
Hulderstien ligger i Vågå og den er 5.5 km lang og tilrettelagt som en natursti med poster/infotavler om Sjodalen,setrene og dyreliv i området.Har gått der mange ganger.Men aldri sett noen Hulder der:)Fint å fiske i Birisjøtjernet.Halveis på turen er det bord og benk og gjestebok,så skriv navnet på huldra der:)
Anonym
#7. Postet 29.06.2015 av Anonym
Hei :)
Takk for fin info. Ser ut til at det må bli en tur der i løpet av sommeren/høsten.
Anonym
#8. Postet 29.06.2015 av Anonym
Anonym
#9. Postet 02.07.2015 av Anonym
Noen som vil bli med å gå Hulderstien nå i helgen?:)
Anonym
#10. Postet 07.07.2015 av Anonym
Hei :)
Ja jeg kunne virkelig tenkt meg å gått den turen i løpet av sommeren/høsten, hadde vært hyggelig med selskap.
Skogens nyter sier: Alltid klar for tur med eller uten Ally eller packraft, også lengre turer.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp