Ynwa23 sier: PÅMINNING FOR FOLK FLEST Ta dagen og del den med alle Ikkje nokon eig meir av tida enn andre God tur.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 10.01.2017 av Anonym.
Asia - Kambodsja
Hei,

Jeg har så utrolig lyst til å reise til Kambodsja. Det er en tur jeg ikke er helt komfortabel med på reise alene. Har prøvd å finne gruppeturer, men kanskje ikke søkt informasjon på rett sted.

Har du erfaring fra tur du vil dele?
Eller du har kanskje forslag til hvor det går å finne informasjon om gruppereiser?

Setter stor pris på alle meninger, store som små :)

Svar på innlegg

ridder
#1. Postet 10.01.2017 av ridder
Jeg reiste med Albatros til Turkmenistan og Usbekistan, men det var mest fordi det da ble enklere å komme inn i det landet. De er verdens mest lukkede land etter Nord-Korea.

Jeg fant tur med Albatros til Kambodsja.
Anonym
#2. Postet 12.01.2017 av Anonym
Hei
Har du prøvd TucanTravel. Jeg har reist mye med de, også til Cambodia. De har massevis av gruppeturer og er billig. Jeg har alltid vært veldig fornøyd. :-)
Anonym
#3. Postet 29.10.2017 av Anonym
Hei sjekk ut Abatros reiser. De har en fantastisk tur gjennom Thailad, Kambodsja og Vietnam. Var på denne i 2015. Anbefales????
Anonym
#4. Postet 16.01.2018 av Anonym
Hei!

Nå er det jo ett år siden du skrev, så kanskje har du allerede vært i Kambodsja? Selv var jeg der for ni år siden med Orkidèekspressen. Men nå har jeg nettopp sjekket, og det ser ikke ut for at de har gruppereiser dit lenger. MEN på Escape.no ser jeg at de tilbyr elvecruise på Mekong til Vietnam og Kambodsja. Kan det være aktuelt for deg? Jeg har vært på et par elvecruise med Escape i Europa, og har gode erfaringer. Ang. cruiset på Mekong, har de flere avganger i år som allerede er utsolgt, og første ledige er i november. Bare vær forberedt på litt høy gjenomsnittsalder på turen, men for all del, dagens 70-åringer er veldig bereiste og energiske!
Iolaos
#5. Postet 17.01.2018 av Iolaos
Jeg har reist til Kambodsja både i gruppe og som backpacker, landet anbefales. En del reiseselskaper er nevnt, jeg ville også sjekket opp gadventures.

Lykke til :)
Ynwa23 sier: PÅMINNING FOR FOLK FLEST Ta dagen og del den med alle Ikkje nokon eig meir av tida enn andre God tur.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp