Kasper sier: Gode kyssere med lun armkrok vokser ikke på trær ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 02.02.2017 av Anonym.
Søker ekspedisjonspartner Aconcagua-Sør Amerika
Hei,

Jeg planlegger en ny ekspedisjon til Aconcagua, Sør Amerika (sluttet des-2017 til sluttet jan-2018).

Jeg har mye erfaring av denne type av reise og vært til Aconcagua en gang tidligere (10 år siden) som ekspedisjonsleder. Da hadde jeg ikke tilstrekkelig motivasjon for å ta meg opp. Jeg har også vært til Elbrus og var til Mt Everest BC i forre våren (ikke noen topp den gangen).

Da tenker jeg meg å gjøre ett nytt forsøk men vill ikke fare selv. Min nermeste eventyrsvenner er opptatt eller kan ikke bli med. Så derfør gjør jeg ett forsøk her for å se hvis jeg kan finne på noen ekspedisjonspartner til denne reise.

Jeg ser for meg en person som har erfaring av høy høyde (minsten sovet på 4500 moh) og som har en god innstilling til harde ekspedisjoner og som gjerne har gjort dette førr. Det må gjerne være en rolig person (jeg er nemlig veldig driven) som har god humor og som forstår direkte kommunikasjon i disse sammenheng. Det bør også være mulig å ses flertallet ganger under året innen ekspedisjon.

Jeg er ellers gift med barn, arbeider som sk "medical writer" i pharma industrien i Oslo (farmsøyt i grunden).

Hør av deg hvis du er alvorlig intressert i dette eventyr.

Hilsen,
Frida

Svar på innlegg

Iolaos
#1. Postet 22.12.2017 av Iolaos
Hei!

Har du vært på Aconcagua enda?
Det kan være et alternativ for meg før eller siden.

Kalle
Kasper sier: Gode kyssere med lun armkrok vokser ikke på trær ;)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen