Tom Roar sier: Tur til Langsua til hælja:-) I sæteridyll, bålkos, god mat på bål, fisking, skitur, magisk utsikt, uberørt natur. Noen som vil bli med:-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Matita88
Opprettet 27.12.2017 av Matita88, dame, 35 år, Nord-Trøndelag.
Trekanten i Trollheimen
Noen som har gått Trekanten før?

Jeg fikk vite om den først nå i fjor-høst. Vurdere å ta den turen, etter sesongen åpner. Men føler jeg ikke får nok informasjon av det jeg finner over google.

* Er rutene godt merket, for en person som meg, som ikke kan bruke kompass.

* Jeg skal gå alene, men tenkte å ta med min hund. Godtar alle tre hyttene hund, og får jeg sove med den, på eget hund rom? Den er fryktelig tilknyttet til meg og stresser for å være alene.

* Noen gode og lette pakke tips? Lunsj, drikke, snack, klær m.m (på visse pakkelister - er det skrevet ullundertøy - Er det nødvendig på sommer/høst?

* Planlegger å sove på alle hyttene, ikke telt!

Har mange flere spm, men nøyer meg med dette nå. Liker å planlegge i rett tid og håper noen svarer.

Ps. Hunden er en meget sprek malteser, 4kg.

Svar på innlegg

maunebak
#1. Postet 31.12.2017 av maunebak
Er det på vår/sommer, du har tenkt deg å dra opp til Trollheimen? Overnatte i telt er vel ikke noe problem, trenger ikke noe hytta da. Er det oppholdsvær er det greit å overnatte i telt med hund. Sjekk været først.
Matita88
#2. Postet 03.01.2018 av Matita88
Tenker sommer/høst. Har ikke kropp til å bære telt, sovepose m.m
maunebak
#3. Postet 04.01.2018 av maunebak
Hvor i Norge ligger Trekanten?
Anonym
#4. Postet 05.01.2018 av Anonym
Trekanten ligger i Trollheimen??
vidarturen
#5. Postet 06.01.2018 av vidarturen
Trekanten er turen mellom Gjevillvasshytta, Trollheimshytta og Jøldalshytta. Jeg hadde planer om å gå den i 1998 og gikk fra Nerskogen og inn til Jøldalshytta, men av andre årsaker måtte jeg avbryte der den gangen. Har stadig hatt en tanke om at jeg en gang skal få gått den turen.
maunebak
#6. Postet 06.01.2018 av maunebak
Takk skal du ha, vidarturen.
Anonym
#7. Postet 09.02.2018 av Anonym
Hei. Jeg gikk turen i slutten av juli sist sommer og det var en kjempefin tur. Dog var vi veldig heldige med været. På Gjevilvasshytta kom vi på sovesal med 2 hunder og 6 voksne, men det gikk fint. Alle var helt stille hele tiden. Hyggelig stemning på hyttene og bare trivelige folk i alle aldre. Telt er mulig mange steder. Turen kan absolutt anbefales.
Tom Roar sier: Tur til Langsua til hælja:-) I sæteridyll, bålkos, god mat på bål, fisking, skitur, magisk utsikt, uberørt natur. Noen som vil bli med:-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp