Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 25.10.2018 av Anonym.
Mail om ny melding på turvenn - feil
Fikk mail om at jeg hadde mottatt en ny melding på turvenn i går kveld. Logger meg inn, og der er det ingen ny melding. Hva kan være årsaken til det?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 25.10.2018 av Anonym
Brukeren som har sendt deg melding har slettet kontoen sin.
turvenn
#2. Postet 26.10.2018 av turvenn
Hei!

Det stemmer, dersom du har fått mail om ny melding, men ikke finner noe i din postkasse betyr dette at vedkommende har avsluttet sin profil. Når noen sletter sin profil blir også alle meldinger og innhold tatt bort. :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Ultraflux
#3. Postet 22.11.2019 av Ultraflux
Jeg fikk også en slik mail 27. oktober. Fikk meg betalingsabonnement for å lese meldingen, da jeg ble nysgjerrig. Men der var det ingen meldinger. Nå var det riktignok bare 49 kroner jeg ble lurt til å betale, og det kan være at vedkommende som sendte meldingen sendte den, og meldte seg av samme dag/rett etterpå. Men man føler seg jo lurt. Uavhengig av hvem sin feil det er.

Kanskje man burde kunne se om det ligger noe i inboksen (hvis dette ikke går alt) uten å være betalingsmedlem, slik at man ikke blir lurt til å betale, så er det tomt i innboksen? Ingen god følelse det.
Anonym
#4. Postet 25.03.2020 av Anonym
Fikk Mail om ny melding etc tidligere i dag. Når jeg sjekker ca 2 timer senere er det ingen melding. Hva har utløst mail til meg? Meldingen er borte.

Hvorfor? Turvenn kan sikkert se årsaken til at mail ble sendt meg tidligere i dag?
Anonym
#5. Postet 28.04.2020 av Anonym
Først, da jeg registrerte meg fikk jeg en melding som jeg måtte betale for å lese. Det var bare en velkomstmelding, så her ble jeg regelrett lurt (jeg også). Greit nok, jeg blir med en mnd for å sjekke respons.
Så fikk jeg en henvendelse fra noen som mest sannsynligvis har fake profilbilde. Jeg fant bildene igjen på en instagram konto. Nå kan det selvsagt hende at det faktisk var henne, men profilbildet kommer fra en videosnutt som viser vedkommende montere parykk. Ikke særlig troverdig men kanskje ikke nok til å rapportere falsk profil. Samtidig tenker jeg; hvem kan det være som betaler her for å lure folk? Det er lett å tenke at turvenn.no ikke har rent mel i posen i denne saken, men jeg kan ikke komme med slike beskyldninger uten bevis.
Det er også betenkelig når man kan sende melding til folk som ikke kan lese dem, men samtidig sies det at slike profiler blir slettet. Flere har ikke logget inn på en mnd (det viser visst kun på web versjonen). Finnes det virkerlig folk som betaler og ikke logger inn?
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp