Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Anonym
Opprettet 29.10.2018 av Anonym.
Kamera til nybegynner
Ønsker tips til et kamera til å ha med på tur, ( f.eks speilreflekskamera) som passer til nybegynner. Har sett litt på finn.no og til min prisklasse, under 2000 kr, blir det litt gamle kamera. Er det dumt å kjøpe et som er 8-10 år gammelt?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.11.2018 av Anonym
Hei :-))

Jeg kjøpte et canon PowerShot SX50 HS tror Powershot SX 530 HS har tatt over... ligger i samme prisklasse ca 2500.
Dette er ikke et speilreflexskamera (men ser sånn ut ) har fast linse, men tar fint bilder på lang avstand også. lite lett kamera som passer til oss uerfarne. enkelt i bruk, kan også filme m godt resultat. sjekk ut på butikker om slike kameraer og gjør deg litt kjent før du handler, bestemmer du deg for et kamera kan du handle på fesk messe og få grei pris slik jeg gjorde.

Kjøpe kamera som er noen år gammel anbefaler ikke jeg da du kanskje fort må kjøpe nytt batteri eller simkort...

Ønsker du mere innfo kan du bare skrive og spørre på PM, bor du slik til at det er mulig treffes kan du teste mitt for se om dette er rett for deg :-)

Mvh Naturlig Glede
Anonym
#2. Postet 18.11.2018 av Anonym
Nei, det er ikke dumt å kjøpe gammelt kamera. Det kommer ut nye kamera hele tiden og de taper seg fort i Verdi.Det viktigste er objektivene du setter på kameraet.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen