2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 21.03.2019 av Anonym.
Noen som har lyst til å bli med på tur i Vestfold?
Noen som har lyst til å bli med på tur i Vestfold f.eks. lørdag 6. april? Eller andre datoer som måtte passe.

Jeg er ei hyggelig friluftsjente som ser etter trivelige turvenner av begge kjønn, for turer i Vestfold, Buskerud og omegn. Mange av mine turvenner bor langt unna, og jeg har lyst til å bli kjent med nye mennesker. Jeg har to hunder, og vil gjerne treffe folk både med og uten hund, bare du trives sammen med hunder. Har variert friluftserfaring og ser etter venner i alle aldre, fotturer, skiturer, bålturer. Både kortere og lengre turer er av interesse. Det hadde vært veldig hyggelig å være en liten, fin turgjeng. Gleder meg til å høre fra deg og dere :-)

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 24.03.2019 av Anonym
Hei igjen, fint om du/dere som har lyst til å bli med på tur svarer på innlegget her, og ikke på personlig melding til meg. Da er det lettere for andre å henge seg på :-)
Josep
#2. Postet 17.02.2020 av Josep
Jeg blir gjerne med på tur i Vestfold!
Anonym
#3. Postet 19.02.2020 av Anonym
Jeg er også interessert i turer i Vestfold:)
Josep
#4. Postet 01.03.2020 av Josep
Jeg er også interessert i turer i Vestfold:)
Fint flere er interessert :) Hvilke områder har folket her preferanser for :)?
2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp