Vinales sier: Noe randonee folk her? Tenker meg en tur på Haukeli i morgen. Meldt knall vær ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

ridder
Opprettet 10.06.2019 av ridder, mann, 48 år, Oslo.
Tur langs Gamle Drammenbanen og festival


For tredje året på rad, arrangerer jeg Skinnelangsfestivalen i Lierbyen lørdag 15. juni. Arrangementet starter med en historisk vandring fra Spikkestad til Lierbyen langs Gamle Drammenbanen som i dag er omgjort til en flott turvei. Når vi kommer frem til Lierbyen (10 km/2 timer), blir det filmfremvisning om Lierbanen, foredrag av en togblogger fra hans reiser i Europa og to band. Mitt eget togrockband, Signälfeil, spiller selvsagt. Alt dette skjer på Toget pub i Lierbyen. Og det er helt gratis (sponset av Lier kommune, Kultur og fritid).

Det er selvsagt helt OK bare å bli med på selve vandreturen, og det er derfor jeg poster dette på Turvenn.

Facebook-event:

Program

15.05: Oppmøte ved Spikkestad stasjon og felles vandring til Toget Pub langs Gamle Drammenbanen.
18.00: Filmfremvisning om Lierbanen og foredrag av Knut Andersen
19.00: «12 år på skinner gjennom Europa» ved Kyrre Dahl, som står bak reisemedtog.no.
20.00: Signälfeil spiller på utescena
21.00: Rock n' Roll Cowboys spiller på utescena.

Info om tilkomst etc. finnes i FB-eventet over.

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Vinales sier: Noe randonee folk her? Tenker meg en tur på Haukeli i morgen. Meldt knall vær ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen