Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 17.07.2019 av Anonym.
Via Ferrata Loen
Hei! Planlegger helgetur til Loen, om noen vil slenge seg med er det veldig hyggelig. Målet er å gå Via Ferrata Loen først, Skålatårnet etterpå og evt en tur i kajakk. 23.07.19: vi hev oss rundt og dro 19.-21.07., herlig via Ferrata i sol og tørt føre. Leide seler og gikk uten guide, ikke behov for ekstra slynge om du er litt myk og uredd :).

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.07.2019 av Anonym
Hei! Dette ser jo litt spennende ut! Når drar du imorgen? Hva med overnatting og praktisk ellers? Tenker du å gå over den skumle brua ;-)?
Anonym
#2. Postet 19.07.2019 av Anonym
Hei Terje! Må prøve meg på den skumle brua??. Det er meldt veldig dårlig vær søndag, så eneste mulighet for å både gå til Skålatårnet og klatre Via Ferrata er å dra nå om noen timer. Kan dra etter jobb, men da blir det kun via Ferrata og hjem etterpå og det er litt dumt når det er 6 timers kjøring fra meg. Funderer på å utsette til 1/8 eller 2/8, men har du mulighet til å slenge deg med denne helga skal jeg revurdere det :)
Anonym
#3. Postet 19.07.2019 av Anonym
Hei, ja blir mye kjøring for litt lite tur. Kanksje bedre å ta turen 1-4 august.

Ønsker deg en god helg!
Anonym
#4. Postet 19.07.2019 av Anonym
Da satser vi på 1-4/8, tenker jeg. Rent praktisk tenker jeg da å gå Via Ferrata først og så Skålatårnet dagen etter. Evt en padletur om været er fint :)
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp