Tom Roar sier: Tur til Langsua til hælja:-) I sæteridyll, bålkos, god mat på bål, fisking, skitur, magisk utsikt, uberørt natur. Noen som vil bli med:-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 02.04.2021 av Anonym.
Nordmannsslepa
Hei! Er det noen som har vandret langs ; nordre-,store eller søndre (Søre) nordmannsslepa fra vest til øst? og vil dele sin erfaring? *Vurderer langtur til sommeren :)

Svar på innlegg

harding
#1. Postet 07.04.2021 av harding
Hei
Du kan no begynna med å sjå dette programmet, om det skulle vera ukjent og evt ha interesse:

https://tv.nrk.no/serie/i-gamle-spor/2004/PRHO85008303/avspill

Eg var med på kløvtur over Hardangervidda i 2000. 60-70 hestar frå Solheimsstulen til Eidfjord i Hardanger. Vi brukte ei veke. Vi gjekk, og ikkje sat på hesteryggen som i ein del av programmet her.

På austvidda var det lett å gå, på vestdelen meir kupert og gnaske bratt ned til fjorden. Er du vane med å gå i fjellet så er dette ein overkomeleg tur, men alt kjem sjølvsagt på kor mykje du har å bera. Har du hest som kan bæra det meste, så er det reine "ferien". Er elvane store så kan det vera ei utfordring å kryssa dei der du må. Alt kjem an på nedbøren som har vore før og under vegs (dette veit du sjølvsagt).

Endre Lærgrid i Eidfjord kan vera ein mann å kontakt. Han veit det meste om slepene. Ein annan som har lang erfaring med å gå på vidda, om han har gått slepene veit eg ikkje, men det kan kanskej vera tips å henta på bloggen hans: Bjarnes turblogg (søl på Google).

Det er snart 11 år sidan den turen og hugsar ikkje så mykje i detalj. Eg kom med i siste liten og kom på ein måte til dekka bord iallfall når det galdt førebuinga med hest og kløv. I tillegg hadde i oppgåve å filma ein god del, så dagen var ganske hektisk til tider.
Den sommaren var det mykje regn, men nett den veka vi var på tur hadde vi stort sett godt ver. Det verkelege regnet kom den nest siste dagen på veg ned mot fjorden.



Mvh
Bjørn
ridder
#2. Postet 14.04.2021 av ridder
Takk for at du gjorde meg oppmerksom på disse rutene. Jeg har nylig overtatt en hytte i nærheten av en av løypene, så dette er noe jeg selv vil prøve ut.
Anonym
#3. Postet 21.04.2021 av Anonym
Hei og takk for svar.
Tenker du hadde en fin tur over.

Ja, jeg har gått en del på vidda, kjent i området rundt Eidfjord,Kinsarvik,Lofthus.
Jeg og min tidligere samboer gikk fra Bygdin til Hardanger, kjempe fin tur, det var i 2007.
Nå kjenner jeg det er tida for en ny ekspedisjon, men er alene i planlegginga,enn så lenge. Og gå fra vest til øst,hadde vært stort!

Takk for tips og råd+ kontaktperson.
ridder
#4. Postet 21.04.2021 av ridder
Om du vil gå turen igjen neste år, blir jeg gjerne med. Litt fordi jeg planlegger å skrive en bok om gamle ferdselsårer. Og litt fordi jeg har drømt å traske over Hardangervidda, men fra øst til vest.
harding
#5. Postet 24.04.2021 av harding
Berre hyggeleg

Ja, turen var ei oppleving. Tenk deg den hesteflokken og for ikkje å snakka om alle som var med. Slike turar dukkar ikkje opp så ofte.
Håpar du får ein fin tur når den dagen/dagane kjem.
harding
#6. Postet 24.04.2021 av harding
Skal du skriva bok om ferdselsårer på vidda så er det mante i Numedal som har kjennskap. Du kan evt ta kontakt med Even Tråen i Rollag. Han er m.a. lokalhistorikar, og han igjen kan setja deg i kontakt med andre med god kjennskap til trafikken over Vidda.
geiteskallin@gmail.com
ridder
#7. Postet 24.04.2021 av ridder
Takker for kontaktinfo, harding! Jeg har akkurat kommet ut med min første bok nå, så det blir nok en stund til jeg setter meg ned for å skrive. Og jeg har enda ikke kladdet manuset/funnet ut hvilke typer veier som skal med og ikke. Men en fin oppfølger til boka jeg kom ut med i mars (som ble nevnt i dagens Aftenposten, og i TA i går):
https://www.norli.no/norlianbefaler/skinnelangs
Joachim3016
#8. Postet 17.12.2021 av Joachim3016
Har gått søndre Normannslepa fra Vegglifjell 2018 når været var knall. Hadde en litt ruskete morgen på 10 dager..

Lufsjå
Imingdalen
Mårbu
Lågaros

Hjem om Mogen og båt til Skinnarbu.

Står høyt på lista å fortsette til vest, bli med?
Tom Roar sier: Tur til Langsua til hælja:-) I sæteridyll, bålkos, god mat på bål, fisking, skitur, magisk utsikt, uberørt natur. Noen som vil bli med:-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp