TurbanTurban
Hei! Jeg er på Gautefall denne helgen, og går gjerne tur med en hyggelig, lite selvopptatt person ;)
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
TurbanTurban
Hei! Jeg er på Gautefall denne helgen, og går gjerne tur med en hyggelig, lite selvopptatt person ;)
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
Kjøp Turvenn-koppen her

305 PÅLOGGET NÅ

Forum >> Turfølge og turvenner >> Debatt

Åpne profilen til Yngve89

Gruppetur/'Bli kjent'-tur i Oslo-området?

Hei!

Er det interesse for gruppetur/'bli kjent'-tur for dei som bur i Oslo-området?

Eg har sett at Turvenn av og til inviterer til fellesturar, og tenkte det kunne la seg gjere å få til noko liknande nærare Oslo òg, anten det er dagstur i marka eller parkvandring i sentrum.
Tenker det er fint med låg terskel, slik at så mange som mogleg kan bli med om dei vil.

Eg har to forslag til turløype:

1) Frå Gaustad til Båntjern/Vettakollen

2) Frå Sognsvann rundt Svartkulp og ned til Trollbakken hoppanlegg

Har du andre idear, eller er interessert i å bli med, kan du svare her eller sende meg ei melding.

God tur!
Åpne profilen til ridder
Bra initiativ! Det kommer snart en nytt Turvenn-treff i september, trolig i midten av måneden. Litt mer urbant enn turene du planlegger, så det er flott at du forsøker å få folk litt mer ut i marka. Jeg snuser på en felles tur langs Lysakerelva med noe sosialt etterpå.
Åpne profilen til Larsb
Bra at dere lufter tankene. Jeg savner litt spesielle turer, og det er igrunn alle turer for den enkelte.  Nå er det sikkert fint på fjellet. Ettersom jeg forstod var det flere som dukket opp i Vestfold på skinnelangs. Vet ikke hvor det er lettere å få med folk.