havbruce sier: Bare 8 mnd. til julaften, så nå haster det å komme i form :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Yngve89
Opprettet 29.08.2021 av Yngve89, mann, 34 år, Oslo.
Gruppetur/'Bli kjent'-tur i Oslo-området?
Hei!

Er det interesse for gruppetur/'bli kjent'-tur for dei som bur i Oslo-området?

Eg har sett at Turvenn av og til inviterer til fellesturar, og tenkte det kunne la seg gjere å få til noko liknande nærare Oslo òg, anten det er dagstur i marka eller parkvandring i sentrum.
Tenker det er fint med låg terskel, slik at så mange som mogleg kan bli med om dei vil.

Eg har to forslag til turløype:

1) Frå Gaustad til Båntjern/Vettakollen

2) Frå Sognsvann rundt Svartkulp og ned til Trollbakken hoppanlegg

Har du andre idear, eller er interessert i å bli med, kan du svare her eller sende meg ei melding.

God tur!

Svar på innlegg

ridder
#1. Postet 30.08.2021 av ridder
Bra initiativ! Det kommer snart en nytt Turvenn-treff i september, trolig i midten av måneden. Litt mer urbant enn turene du planlegger, så det er flott at du forsøker å få folk litt mer ut i marka. Jeg snuser på en felles tur langs Lysakerelva med noe sosialt etterpå.
Anonym
#2. Postet 08.09.2021 av Anonym
Bra at dere lufter tankene. Jeg savner litt spesielle turer, og det er igrunn alle turer for den enkelte. Nå er det sikkert fint på fjellet. Ettersom jeg forstod var det flere som dukket opp i Vestfold på skinnelangs. Vet ikke hvor det er lettere å få med folk.
Anonym
#3. Postet 22.10.2021 av Anonym
Jeg er interessert! :)
ridder
#4. Postet 29.10.2021 av ridder
Det er en del som har meldt seg på til Turvenn-tur kommende lørdag ned til Hvervenbukta. Storm melder som sol og 12 varmegrader. :)
Yngve89
#5. Postet 09.01.2022 av Yngve89
Hei igjen!

Då lagar eg ein tur-event, så ser vi kor mange vi blir. Datoen er satt til Søndag 23.01.

Løypa rundt Svartkulp er fin å gå no, litt smal og tidvis kupert sti, men i le for støy frå skiløparane.
Vi kan godt starte ved Rikshospitalet på Gaustad, så får vi ein litt lengre tur (ca. 2,5 t).
Etter ein rast ved hoppbakken kjem vi ned til Holstein T-banestopp, men det er òg mogleg å gå grasbakken ned til Ullevål Stadion og vidare til sentrum derifrå.

Bli med her: https://fb.me/e/4nzpE3d1R

God tur!
Tussa
#6. Postet 10.01.2022 av Tussa
Hei! Godt initiativ! Jeg har lyst til å være med, om det ikke kolliderer med feiring av fars fødselsdag. Er ikke på Facebook, fint om 'bli kjent'-tur blir avalt her, så alle får vite hvor og når en ev. kan møte turvenner 23. januar 2022. Tenker du med eller uten ski? Forsatt godt nytt år!
Yngve89
#7. Postet 21.01.2022 av Yngve89
Eg var oppe ein tur i dag, og det er veldig hardt og isete, så det er lurt å ha broddar.
Turen blir dermed litt meir krevjande enn eg opphavleg hadde førestilt meg, men desto større meistringskjense å kome seg ut og gå. Om naudsynt kan vi stoppe på Sognsvann, eller finne alternative vegval.

Det er òg mykje smitte for tida, så eg oppmodar dei som blir med til å ta forhaldsreglar, og ikkje bli med dersom du har symptomar eller er pålagt karantene.

Håper me sjåast på sundag :)
Yngve89
#8. Postet 22.01.2022 av Yngve89
Ser at eg ikkje har skrive tidspunkt her på forumet.
Planlagt start er 10:30 i morgon frå Rikshospitalet på Gaustad. Vi kan møtast ved trikkestoppet :)
havbruce sier: Bare 8 mnd. til julaften, så nå haster det å komme i form :-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp