2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 26.12.2022 av Anonym.
Skifte nickname
Hei!
Jeg lagde et lettvindt brukernavn, mitt eget fornavn, siden jeg trodde at det kun var til innlogging. Er det mulig å få endre brukernavn? Jeg er ny her i dag.
mvh
Oddvar

Svar på innlegg

Turvenn
#1. Postet 28.12.2022 av Turvenn

Hei,

Det er dessverre ikke mulig å endre brukernavn siden dette er knyttet opp mot post, venner, favoritter, blogg, forum etc. Dersom du ønsker et nytt brukernavn må du avslutte din profil og opprette den på nytt.

Dersom du ønsker å avslutte ditt medlemskap må du logge inn på www.turvenn.no (vår nettside) og klikke på «Oppsigelse» i menyen til høyre. Deretter klikker du på «Ja, slett meg», du vil da få opp et valg mellom å slette din profil eller beholde et gratis medlemskap. Husk at medlemskapet avsluttes umiddelbart ved oppsigelse.
Ønsker deg en fortsatt fin dag :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Anonym
#2. Postet 06.01.2023 av Anonym
Mistenker phisting her. 30 desember fikk jeg forespørsel om telefonnummer. Ellerpå får jeg ikke svar fra velkommende på mine meldinger. Kanskje er det ikke uvanlig. Men når jeg nå ser at profilen ikke har vært i bruk på 4 mnd. blir jeg veldig skeptisk. Vet jo at hakkere sparer på opplysninger etterhvert, trinn for trinn. Er det mulig at turvenn kan sjekke denne profilen?
2spann sier: Snart på vei til setra på Blefjell.. med kaffe på trammen og orreleik. God helg!
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp