Skjoldmøy sier: Hei damer og herrer! Jeg er ny her og aner ikke hva poenget er med megafonen, så roper God Påske ut i intet! ?? Besøk gjerne profilen min??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Jakt og fiske > Debatt

Anonym
Opprettet 02.04.2017 av Anonym.
Kvinnelige jegere?
Heisann. Jeg har barn annenhver uke. Den andre uka er det mye jakt og friluftsliv. Jeg har to støvere som jeg bruker mye på rev og hare. Dessuten jakter jeg både rådyr og elg. Siden jakt er en stor del av livet mitt, søker jeg ei jente som har litt, noe, eller mye lyst til å dele denne fantastiske hobbyen. Det er ikke mange som har noen jaktbilder på profilen sin, så da prøver jeg her. Send gjerne en melding:-)

Svar på innlegg

Oslohulder
#1. Postet 17.07.2017 av Oslohulder
Vi er ikke i flertall som jegere, og det er mye netthets for jaktbilder, men jeg jakter elg. Og går like gjerne tur i terreng uten sti:)
Anonym
#2. Postet 24.07.2018 av Anonym
Er jeger dame her ja. Har en fugl hund som er med meg og til høsten blir det en breton til. Jeg har ingen barn. Bor i en leilighet nære skogen i Trondheim. Jakter i hovedsak rype. Har vert noen ganger på både rådyr-og hjortejakt men rifla brukes lite nå som jeg har hund. Har du noe bilder av deg å dele da?
jaktåfriluftsjenta
#3. Postet 05.01.2019 av jaktåfriluftsjenta
Hei!
Jeg jakter på det meste, rev, elg, rådyr, rype, skogsfugl. Jakter gjerne på ukjente steder med hjelp av kjentmann og gjerne på steder uten sti :D Gjerne ta en titt på mine bilder :D
Anonym
#4. Postet 22.04.2019 av Anonym
Hei. Jeg tok jegerprøven i fjor og skal på småviltjakt til høsten. Har vært på rådyr og due, men ikke jaktet selv før nå
Anonym
#5. Postet 03.11.2021 av Anonym
Skjoldmøy sier: Hei damer og herrer! Jeg er ny her og aner ikke hva poenget er med megafonen, så roper God Påske ut i intet! ?? Besøk gjerne profilen min??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen