Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Jakt og fiske > Debatt

Anonym
Opprettet 04.05.2017 av Anonym.
Kvinnelige sportsfiskere...
Ny fiskesesong står for døren, og fisketur er også turer å se fram til for turvenner mener jeg. Er det noe damer der ute som deler min interesse for sportsfiske, kunne det vært koselig å høre fra dere, og kanskje få til en fisketur sammen, eller bare skryte (og lyve) om storfisken som ikke ble berget på land. Fisker for det meste med flue i elver etter laks, ørret og røye, men også i sjøen fra båt etter torsk,kveit og det som måtte bite på. Ta kontakt, sesongen nærmer seg fort også i nord.....

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 02.09.2017 av Anonym
Hei så denne først nå. Men skulle gjerne blitt kjent med ei som har fiske som sin store hobby??
Er du fortsatt på å treffe turvenner der?
Anonym
#2. Postet 05.10.2017 av Anonym
Hei. Kvinnelige sportsfiskere.
Jeg er en dame fra nord men bosatt i Østfold. Liker og fiske hvor som helst, sommer som vinter.
Er alene nå og søker derfor etter noen som liker det samme som jeg. Nå går det jo mot høst / vinter og da er det vel litt roligere. jeg er veldig glad i isfiske.
Er det noen som ønsker kontakt / prate blir jeg veldig glad.
Hilsen Ellen
Anonym
#3. Postet 25.01.2018 av Anonym
Hei:)
Er lidenskapelig ferskvannsfisker. Bor rett sør for Oslo. Noen fra Oslo/Akershus som deler interessen?
Anonym
#4. Postet 18.06.2019 av Anonym
Jeg jobber i Oslo og har hybel i Nittedal. Jeg liker de fleste former for fisking, og skal lære meg fluefiske i august (kurs). Jeg fisker med flue og dupp, samt mark i ferskvann. Det er mange fine vann i nordmarka og på Romeriksåsen. Jeg synes det er kjempespennede med havfiske, men det er alt for sjelden jeg får mulighet til å dra ut på havet.

Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen