Skriv en hilsen til alle på Turvenn.noSkriv en hilsen til alle på Turvenn.no
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
Skriv en hilsen til alle på Turvenn.noSkriv en hilsen til alle på Turvenn.no
Kjøp Turvenn-koppen her

223 PÅLOGGET NÅ

Forum >> Annet >> Debatt

Anonym

Turvenn-pils 25.januar i Bergen

Hei, og godt nyttår i vente med mange gode turopplevelser for kropp og sinn :))

Hyggelig at mange etterspør ny Turvenn-pils og jeg har bestilt bord som sist på
UJEVNT torsdag 25.1. kl. 19.00.

Så er det bare å håpe på et like bra oppmøte som sist. Da kom det mange som ikke hadde meldt seg på, og det er fullt mulig nå også.

Men, om du vet at du kommer er det fint om du melder deg på her(gjerne noen dager før:))). Ujevnt vil gjerne ha et visst antall fra meg, og det er greit å se om det er noe vits i å arrangere dette.

Kom som du er med eller uten fjellsko. Du drikker hva du vil,- og slår av en prat med hvem du vil. Vi er der for å ha det hyggelig, treffe nye turvenner, utveksle erfaringer og alt er uformelt. Blir du med?
Viser side 1 av 3 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste
Anonym
Hei - så flott at du tar tak igjen. Jeg kommer og gleder meg, mye godt potensiale i dette.
Hilsen Bjørg
Åpne profilen til wiggen05
Hei.

Blir med eg.
Anonym
Kjekt du vil komme :)
Anonym
Kjekt du vil komme:)
Anonym
Hei

Jeg blir med. Tar med en kompis. Han var med sist gang også.
Anonym
Blir ikke dette litt for lett. Bør man ikke ha et foredrag om tur eller noe som har med tur å gjøre.  Slik jeg ser det ganske rart når siden har med tur å gjøre. 
Åpne profilen til ridder
Blir ikke dette litt for lett. Bør man ikke ha et foredrag om tur eller noe som har med tur å gjøre.  Slik jeg ser det ganske rart når siden har med tur å gjøre. 

Da foreslår jeg at du oppretter et slikt arrangement selv hvor du finner en egnet foredragsholder. Vi bør alle sette pris på at det finnes aktive medlemmer her inne som tar initiativ slik at nettsamfunnet forbedres. Slike samlinger er gull verdt. Erfaringene fra Oslopilsen er at folk blir kjent med hverandre og drar på turer sammen i ettertid. Det samme er nok tilfelle for Bergenspilsen.
Anonym
Da er det  bare å finne seg et foredrag eller noe som har med tur og gjøre slik du ønsker eller vil. Var forresten på et bra foredrag med Turistforeningen/Turtanken i forrige uke,- og jeg gikk da altså sammen med en turdame jeg har møtt via Turvenn-pilsen.
Anonym
Kjekt dere kommer også denne gangen.
Anonym

Da er det  bare å finne seg et foredrag eller noe som har med tur og gjøre slik du ønsker eller vil. Var forresten på et bra foredrag med Turistforeningen/Turtanken i forrige uke,- og jeg gikk da altså sammen med en turdame jeg har møtt via Turvenn-pilsen.

Viser side 1 av 3 sider, 10 kommentarer per side
Første |   << Forrige  Neste >>  |  Siste