Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 11.12.2018 av Anonym.
Retten til tilbakemelding?
Hei.

Jeg opplever ofte at jeg ikke får svar tilbake når jeg sender en henvendelse til den jeg ønsker å kontakte. Er det slik at noen ikke kan svare? eller er det bare at dem ikke gidder å gi tilbakemelding? Jeg for min del har en intensjonen om å sende kun henvendelse til en av gangen i tilfelle svar. Derfor synes jeg at en tilbakemelding er rettferdig uansett om man er innteresert eller ikke. Jeg har måtte avvike fra det prinsippet og i utboksen min er det nå mange ubesvarte hendvendelser fra flere uker tilbake. Det koster så lite å gi tilbakemelding for så å gå vider til søk. Kan Turvenn.no rette en henvendelse på infoplakat om dette eller er det bare å leve med?

mvh erhma

Svar på innlegg

turvenn
#1. Postet 17.12.2018 av turvenn
Hei!

Det var leit å høre at du ikke har fått noen respons enda. Noen ganger kan det dessverre ta litt tid før den rette dukker opp, eller man får svar fra den / de man kontakter.

Vi ser for øvrig at det sendes veldig mange meldinger mellom våre medlemmer hver eneste dag, og antall aktive medlemmer øker fra måned til måned. Kan samtidig nevne at de som selv er mest aktive hos oss er de som opplever best respons. Dersom man selv sender mange meldinger vil man også i mye større grad motta meldinger tilbake. Andre ting som kan virke positivt er å klikke "Liker" på profiler, skrive i megafonen samt delta i chat, forum og blogg.

Håper dette var svar på din henvendelse, og at du vil oppleve bedre respons i tiden fremover :)

Vennlig hilsen
Turvenn
Anonym
#2. Postet 13.09.2022 av Anonym
Hei,

Dette er et problem jeg kjenner meg igjen i. Har opplevd flere ganger at personer ikke svarer på mine henvendelser selv om jeg ser at de er pålogget og har lest meldingen min. Når dette hender flere ganger mister man helt motivasjonen. Hvis jeg får en melding svarer jeg alltid så fort som mulig. Det handler for meg om høflighet og respekt ovenfor den som kontakter meg. Jeg har ofte lurt på hva disse folkene egentlig gjør her inne. Mange av dem har vært medlem i årevis,og når de behandler andre på den usle måten kommer de nok til å være her inne i uoverskuelig fremtid også. Patetisk.
Tervuren
#3. Postet 15.09.2022 av Tervuren
Helt enig....
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp