Skriv en hilsen til alle på Turvenn.noSkriv en hilsen til alle på Turvenn.no
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
Skriv en hilsen til alle på Turvenn.noSkriv en hilsen til alle på Turvenn.no
313 PÅLOGGET NÅ

Forum >> Tilbakemeldinger >> Debatt

Anonym

Retten til tilbakemelding?

Hei.

Jeg opplever ofte at jeg ikke får svar tilbake når jeg sender en henvendelse til den jeg ønsker å kontakte. Er det slik at noen ikke kan svare? eller er det bare at dem ikke gidder å gi tilbakemelding? Jeg for min del har en intensjonen om å sende kun henvendelse til en av gangen i tilfelle svar. Derfor synes jeg at en tilbakemelding er rettferdig uansett om man er innteresert eller ikke. Jeg har måtte avvike fra det prinsippet og i utboksen min er det nå mange ubesvarte hendvendelser fra flere uker tilbake. Det koster så lite å gi tilbakemelding for så å gå vider til søk. Kan Turvenn.no rette en henvendelse på infoplakat om dette eller er det bare å leve med?

mvh erhma
Åpne profilen til turvenn
Hei!

Det var leit å høre at du ikke har fått noen respons enda. Noen ganger kan det dessverre ta litt tid før den rette dukker opp, eller man får svar fra den / de man kontakter.

Vi ser for øvrig at det sendes veldig mange meldinger mellom våre medlemmer hver eneste dag, og antall aktive medlemmer øker fra måned til måned. Kan samtidig nevne at de som selv er mest aktive hos oss er de som opplever best respons. Dersom man selv sender mange meldinger vil man også i mye større grad motta meldinger tilbake. Andre ting som kan virke positivt er å klikke "Liker" på profiler, skrive i megafonen samt delta i chat, forum og blogg.

Håper dette var svar på din henvendelse, og at du vil oppleve bedre respons i tiden fremover :)

Vennlig hilsen
Turvenn