Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 23.01.2019 av Anonym.
Rideferie i Mongolia
Hei! Har du lyst til å være med på rideferie i Mongolia i juli? Jeg snuser litt på turen til Penguin Travel (se link nedenfor), og de arrangerer gruppeturer for minimum 4 deltakere. 9450 kr + flybillett, 10 dager.

https://www.penguintravel.no/Offer/Rideferier/511/RideferieiMongolia.html

Svar på innlegg

ridder
#1. Postet 23.01.2019 av ridder
Ser fantastisk ut. Mongolia står på reiselista mi, men jeg hadde i utgangspunktet tenkt å reise dit med transibirske (med noen stopovers i Sibir) og så farte litt rundt i Ulan Bator. Siden reiseåret for 2019 står åpent med unntak av tur til Jordan i mars, skal jeg tenke litt på det.
Anonym
#2. Postet 24.01.2019 av Anonym
Ja Mongolia er et land jeg ønsker å oppleve også :) Vi må være et reisefølge på minimum 4 personer. Har noen andre bekjente som har meldt sin interesse, men de må også tenkte litt. Ellers er det bare å spre ordet videre (må kunne ri på hest og tåle å sitte i en sal flere timer om dagen).
ridder
#3. Postet 24.01.2019 av ridder
Du kan eventuelt dukke opp på Turvenn-pilsen i februar for å snakke mer om turen og/eller fiske etter flere til reisefølget. :)
ridder
#4. Postet 09.02.2019 av ridder
Mongolia er litt dekket på Utforsk verden-konferansen i dag og i morgen.
trimtrivsel
#5. Postet 11.02.2019 av trimtrivsel
hei, ser innterresant ut.

hvor mye ride trening bør man ha på forhånd. har ride erfaring fra tidligere men det begynner å bli noen år siden.

Tenker mest på å ikke sinke en gruppe fordi rompe/rygg ikke er som i gamle dager uten trening

Mvh Wenche
Ulvåen
#6. Postet 03.03.2019 av Ulvåen
nemadetur til Mongolia hadde vært fantastisk spennende, men har ikke ferie i den månen, reiser til Peru i april og har resten av ferien i slutten av august.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen