Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 04.06.2019 av Anonym.
Betalende medlem

siden er tildels ganske treig. Lite aktivitet å er urealistisk i forhold til det å møte andre mennesker for tur. Di bor jo ofte i et annet fylke. Å noen svarer til og med ikke på seriøse Spørsmål. Skuffet ja. Tror neppe at det er mulig å finne kjæreste her. Selv om det er noen få solskinnshistorier. Skal gi det 2mnd til men tror nåk jeg sletter min profil etter det. Inger

Svar på innlegg

Turvenn
#1. Postet 05.06.2019 av Turvenn
Hei!

Takk for din tilbakemelding, det var leit å høre at du ikke har fått noen respons enda. Noen ganger kan det dessverre ta litt tid før den rette dukker opp eller man får svar fra den/de man kontakter.

Vi ser forøvrig at sendes veldig mange meldinger mellom våre medlemmer hver eneste dag, og antall aktive medlemmer øker fra måned til måned. Kan samtidig nevne at de som selv er mest aktive hos oss er de som opplever best respons. Dersom man selv sender mange meldinger vil man også i større grad motta meldinger tilbake. Andre ting som kan virke positivt er å klikke "Liker" på profiler, skrive i megafonen samt delta i chat, forum og blogg.

Håper du opplever bedre respons i tiden fremover :-)

Vennlig hilsen
Turvenn
Anonym
#2. Postet 05.06.2019 av Anonym
Er det noe som heter turvenn-utepils i Stavanger?
Turvenn
#3. Postet 06.06.2019 av Turvenn
Hei!

Det har tidligere vært et forum-innlegg om dette som du kan sjekke ut angående interesse for det i Stavanger.

Når det gjelder å opprette Turvenn-arrangement så er dette noe våre medlemmer gjør, men vi hjelper med å promotere arrangementene slik at det kommer mange deltagere. Dersom du ønsker å få til et arrangement, så er det supert om du oppretter dette arrangementet på Facebook. Når dette er gjort kan du sende oss linken til arrangemenetet, vi vil da hjelpe deg med å promotere dette. :-)

Vennlig hilsen
Turvenn
Anonym
#4. Postet 11.06.2019 av Anonym
Enig med «Moijenta»!
Siden er til tider veldig treig!
Hva skjer med en profil dersom vedkommende slutter å betale, men ikke sletter profilen sin?
Blir profilen da liggende som en «død» profil?
Når jeg ser på «sist innlogget» har jeg et inntrykk av at det er en del sånne......
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen