Vinales sier: Noe randonee folk her? Tenker meg en tur på Haukeli i morgen. Meldt knall vær ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 30.07.2019 av Anonym.
Turvenn(er) Trøndelag, Oppland, Møre og Romsdal, Hedmark
Hei,

Vanligvis er jeg alene på tur, så tenkte jeg at det ville være kanskje fint å finne en eller flere personer som kunne tenke seg å gå på tur sammen av og til. Jeg bor selv i Oppdal, og det er derfor jeg er fleksibel med tanke på område (Trøndelag, Oppland, Møre og Romsdal, Hedmark).

Jeg går for det meste i omgivelsene Døvre og Trollheimen, men jeg ønsker å se andre deler av Norge.

Jeg går både korte og lange turer og både en-dagers og flere-dagers turer, avhengig av tur og område, kan jeg bruke en DNT-hytte eller et telt.

Kontakt meg hvis du er interessert eller hvis du har spørsmål eller vil vite mer.

Jeg er ikke opprinnelig norsk og derav min måte å skrive;)

Svar på innlegg

Silver1260
#1. Postet 20.11.2019 av Silver1260
Eg er fortida bosatt i Møre og Romsdal i nerheita av Molda.
Eg kunne ikkje merka ut ifrå skrivinga di at du ikkje er norsk. Vekedage er er stort sett i arbeid. Men har ofte fri i helgane.
Kanskje våre stiar og turar kan gå i samma retning?
Thomlohne
#2. Postet 22.11.2020 av Thomlohne
Hei,

jeg bor i Trondheim og har tenkt det samme. Koselig å gå alene, men hadde vært fint med en turvenn, særlig til flerdagersturer. Som anonym har jeg ikke peiling på hvem du er. Vet ikke hvor mye det trenger å bety, men hadde jo vært fint å se hvem du er, sånn ca. Har du en profil her på turvenn.no?
Vinales sier: Noe randonee folk her? Tenker meg en tur på Haukeli i morgen. Meldt knall vær ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen