Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 20.05.2020 av Anonym.
Oppdeling fylker/byer
Jeg er sikker på at det er flere enn meg som synes oppstettet til turvenn.no ikke fungerer optimalt - ikke i det hele tatt.

Hvis man søker turvenn/kjæreste, holder det ikke med kun å søke etter fylke. Byer bør på plass. Å lete etter turevenner i langstrakte/store fylker gjør det vanskelig. I tillegg har dere ikke endret til de nye fylkene enda...!

Medlemskontigenten er liten i forhold til andre steder, men den er lite verdt når tjenesten ikke holder mål.

Ser andre også har gitt tilbakemedling om dette, på tide at dere gjør noe med nå.

Pleier ikke å klage, men dette må da være en enkel sak å fikse - slik at tjenesten blir mer brukervennlig.

Svar på innlegg

myrtussla
#1. Postet 26.05.2020 av myrtussla
Jeg er faktisk enig med deg.
Det kan ta noen timer å omtrent krysse et fylke for en svipptur i bushen??
ChristianiÅsane
#2. Postet 13.06.2020 av ChristianiÅsane
Eg er enig med deg i dette. Det blir lettere å finne nye venner ++ når en vet hvor i nevnte fylket folk bor:)
Anonym
#3. Postet 14.12.2020 av Anonym
Ser at det er medlemmar som i beskrivelsen av seg sjølv skriv kvar dei kjem frå. Ser også medlemmar som i "dette ser jeg etter", skriv kva område dei ønsker turvennen skal komme frå. Dette kan vel vere ei enkel løysing på problemet. Då har også kvar enkelt medlem betre styring med kor anonym eller målretta ho/han vil vere.
Anonym
#4. Postet 14.12.2020 av Anonym
Eg e mye enig med Smørbukk som har "svar 3". I annonsen kan kvær enkelt som ønsker spesifisere nærmere området kor man ønsker treff! Og for meg e det fint at ikke de nye fylkesinndelingene e i bruk her, for dermed blir det jo mindre geografiske områda å forholde seg til! De gamle småfylkan v navn e store nok når bare fylket, og ikke f.eks. kommune eller by står oppført i startteksten på en profil.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen