Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
ridder
Opprettet 05.02.2021 av ridder, mann, 48 år, Oslo.
Jeg har skrevet turboka «Skinnelangs»
2. mars kommer min nye turbok «Skinnelangs» ut på Kagge forlag. Og den vil jeg gjerne anbefale til Turvenns medlemmer.



Hva med å sykle dresin på Flekkefjordbanen i sommer? Eller å vandre i Aurabanens trasé 800 meter over havet med spektakulær utsikt til fjellene rundt Sunndalsøra? Du finner garantert en tur som passer deg og resten av familien. Boka gir deg tips til spennende overnattingssteder, særpregede spisesteder og andre severdigheter langs nedlagte spor. Den er også smekkfull av morsomme historier og kuriositeter fra nord til sør.

Flere av turene er tilpasset barn og personer med nedsatt funksjonsevne. Kart og høydemetere gjør at du kan planlegge turene i forkant, og det er lagt opp til at du kan kombinere flere av disse. Dette er altså uten tvil den perfekte turboka til årets norgesferie!

Flere medlemmer fra Turvenn har faktisk vært med på noen av turene som nevnes i boka :)

Du kan forhåndsbestille den nå til redusert pris:
www.ark.no/boker/Erlend-Garasen-Skinnelangs-9788248927433

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 06.02.2021 av Anonym
Gratulerer Erlend, bra jobbet. Lykke til!
Turisten77
#2. Postet 07.02.2021 av Turisten77
Interessant!
Fjelltid
#3. Postet 18.02.2021 av Fjelltid
Så spennende prosjekt, må nok kjøpe meg den boka :)
ridder
#4. Postet 19.02.2021 av ridder
Jeg kommer til å arrangere noen guidede turer i år langs flere av strekningene. Disse pleier å være gratis, selvsagt. De blir holdt på Sørlandet, i Vestfold, i Vestby og Lier. Kanskje andre steder også.
NYVÅR
#5. Postet 07.03.2021 av NYVÅR
Høres veldig kjekt ut ;) Blir med!
ridder
#6. Postet 07.03.2021 av ridder
Da kan du notere deg datoene allerede nå:
– Søndag 6. juni: Treungenbanen fra Gaukås til Treungen
– Søndag 1. august: Tur i tømmerrenna fra Steinsfossen til Beihøldalen
– Søndag 29. august: Tur rundt Flakksvann (Birkenes) for å se på kulturminner fra tømmerfløtingen og jernbanen

Alle disse turene kommer i Naturlosbrosjyren som sendes i posten til alle i Agder og Vest-Telemark.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp