Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Anonym
Opprettet 10.03.2021 av Anonym.
Å sende melding vs å be om å bli venn
Som relativt fersk her lurer jeg på hva som er forskjellen? Hvis jeg sier 'ja' til en venneforespørsel, så blir vedkommende listet opp som venn på min profil. Men hva mer?

Hvorfor ber man om å bli venn i stedet for bare å sende en melding og spørre om kontakt?

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 18.03.2021 av Anonym
Godt spørsmål, dette har jeg også fundert på. For meg vil det være naturlig og sende melding først også om en etter litt tasting finner tonen kan en sende venneforespørsel. Men virker helt uten mål og mening.. Har vel også kommet fram til at profiler som har en hel liste av " venner " er useriøse, mulig det er feil konkludert...
Anonym
#2. Postet 19.03.2021 av Anonym
Jeg spurte support, og de sa bare at folk gjør det for å huske navn på noen man kan kontakte senere. Men det er jo mye lettere - og ikke minst anonymt - hvis man bruker Favoritt-mappen. Jeg har også tenkt at damer med et haleheng av venner ikke er verdt å bruke tid på...?
Snøskimre
#3. Postet 19.03.2021 av Snøskimre
Det kommer vel an på hva du er ute etter selv. Noen er her for å finne turvenner av begge kjønn, og kanskje en kjæreste som bonus. Da er jo vennelista neppe haleheng. Andre er her for å finne en kjæreste.