Forum > Annet > Debatt

ridder
Opprettet 26.04.2021 av ridder, mann, 48 år, Oslo.
Turvenn-treff, Vestfold
Etter en lang pause grunnet pandemi, er det klart for Turvenn-treff igjen. Lørdag 12. juni skal vi vandre på kyststien fra Holmestrand til Sande (13 km). Turen går langs den nedlagte delen av Vestfoldbanen, som nå har blitt til turvei. Vi skal også gjennom en 288 meter lang lyssatt jernbanetunnel. Det blir pause halvveis, så ta med mat og egen niste. Etter turen kan vi samles på Stasjonsgaarden i Sande. Her er det mulig å kjøpe mat og drikke.

Turen krever påmelding som følge av koronasituasjonen:

Facebook-event:

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 28.04.2021 av Anonym
Hei.

Är det någon form för transport tillbaka till startpunkt?
ridder
#2. Postet 28.04.2021 av ridder
Det går tog fra Oslo S til Holmestrand. Kommer du sørfra, stopper toget fra Skien/Tønsberg også i Holmestrand. Begge togene ankommer omtrent likt, og vi venter på folk som kommer fra disse togene før vi begynner å gå. Togtidene finner du på vy.no.
Anonym
#3. Postet 28.04.2021 av Anonym
Hei.

Kommer med bil, parkerar vid start punkt.

Tänker på Sande till Holmestrand før att komma till bil igen.
Det går kanske tog mellan Sande och Holmestrand.
ridder
#4. Postet 28.04.2021 av ridder
Det enkleste er å parkere på Sande ved Stasjonsgaarden og ta toget ned til Holmestrand. Toget er fremme når vi skal gå, og vi venter selvsagt på alle som kommer med tog. Da står bilen din i Sande når du kommer frem. :)
Anonym
#5. Postet 07.05.2021 av Anonym
Hei.
når starter turen?
og er det mange plasser igjen? Vi er 3-4 personer som er interessert
ridder
#6. Postet 08.05.2021 av ridder
Hei!

Dere må fylle ut følgende skjema for påmelding (ved ev. smittesporing):
https://nettskjema.no/a/holmestrand

Det ble nylig forbudt med arrangementer i Holmestrand pga. smitteøkning, så det kan hende arrangementet utsettes. Men det vet vi ikke før dagen før, for da vil kommunen gjøre en ny vurdering. Derfor bør dere også melde dere på via FB for å få oppdatert info:
https://www.facebook.com/events/768832933819966

Jeg håper selvsagt at arrangementet kan gjennomføres som normalt, og jeg vil komme med oppdatert info dagen før.
ridder
#7. Postet 12.05.2021 av ridder
Arrangementet må dessverre flyttes til lørdag 12. juni pga. ukontrollert smitteøkning i Holmestrand kommune. Formannskapet vedtok i kveld skjerpede regler, der bl.a. arrangementer blir forbudt.
Anonym
#8. Postet 12.06.2021 av Anonym
Hei, jeg er påmeldt, men kan dessverre ikke være med. Finner ikke ut hvordan jeg melder meg av. Isabell