Ynwa23 sier: PÅMINNING FOR FOLK FLEST Ta dagen og del den med alle Ikkje nokon eig meir av tida enn andre God tur.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 11.05.2021 av Anonym.
Turtips Sylane til Femundsmarka?
Hei! Er det noen her inne som har erfaring med å gå sørover fra Sylane mot Femundsmarka? Jeg planlegger en liten rundtur i Sylane med en venninne i juli - og tenker kanskje å gå sørover alene etterpå. Fra Vektarstua/Stuggudalen, tror jeg. Tar gjerne imot informasjon og innspill! Også om fine steder i Femundsmarka. Mulig jeg tenker litt for "hårete" her i forhold til tid, lengde og egen form... men god research er i alle fall viktig. :)

Svar på innlegg

Carolina
#1. Postet 14.07.2021 av Carolina
TØFFT!
Kult at noen velger å gå ruter som ikke står skrevet om i overskriftene. Jeg har ikke gått denne ruten, men hadde vert kult å fått hørt etter turen din hvordan det var.
Ikke lenge siden hørte jeg lydboken - Norge på langs - av Lars Monsen og kompisen hans Trond Strømdahl. Og det er selveste som leser inn også. Mener å huske at de sa de gikk rettning Brekken og mot Femund. Boken anbefales!
Ynwa23 sier: PÅMINNING FOR FOLK FLEST Ta dagen og del den med alle Ikkje nokon eig meir av tida enn andre God tur.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp