Henning sier: Det blir fint sommervær i det meste av landet, ønsker Dere alle en fin St.Hans feiring :-) Finn noen (ei) å dele den med ;-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 16.08.2021 av Anonym.
Turvenner Oppland/akershus
hei.Jeg håper det er noen her inne som er på min alder c72)og som savner en turvenn.Helst Ringerike Hadeland,Nittedal

Svar på innlegg

Ingen svar for øyeblikket.
Henning sier: Det blir fint sommervær i det meste av landet, ønsker Dere alle en fin St.Hans feiring :-) Finn noen (ei) å dele den med ;-)
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseTurvenn Magasinet – Turtips, inspirasjon, historier
annonseKjøp en Turvenn-kopp