Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Tilbakemeldinger > Debatt

Turisten77
Opprettet 06.11.2022 av Turisten77, mann, 47 år, Oslo.
Blokkering
Jeg har opplevd å bli blokkert av enkelte brukere uten grunn etter å ha besøkt profilen deres. Dette stusser jeg litt over. Derfor vil jeg spørre om det har blitt vanlig på datingsider å blokkere besøkere som ikke oppfattes som interessante. I så fall har jeg lært noe nytt. For jeg har tenkt at blokkering bare er noe en tyr til når noen har oppført seg ufint, og bare da.

Er det noen som kan bekrefte eller avkrefte dette?

For ordens skyld kan jeg nevne at jeg kan leve med disse blokkeringene. Men det hadde vært hyggeligere om en bare overså dem en ikke er interessert i, eventuelt kom med et høflig avslag hvis de sendte melding.

For blokkering uten grunn virker bare hårsårt. I verste fall paranoid. Tåler du ikke at "feil" person kikker på profilen din, bør du ikke drive med nettdating, mener jeg.

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 28.11.2022 av Anonym
Hei hei. Har opplevd det samme Ble blokkert etterat jeg bare hadde sett på en profil. Jeg er enig med deg i at tåler en ikke besøk på profilen så har man jo ikke noe å gjøre her inne
Anonym
#2. Postet 23.01.2023 av Anonym
Mange damer blokkerer konsekvent profiler som de ikke er interessert i, selv om du aldri har besøkt deres profil. Regner med at damer som er etterspurt bare kan gjøre det slik. Finnes vel nok av menn å velge i likevel :(
Anonym
#3. Postet 02.05.2023 av Anonym
Sånn er dessverre samfunnet her. Ekstremt lav terskel for å blokkere. Finner det ekstremt rart da dette ikke er en tradisjonell datingside mtp at det heter "turvenn", men folk søker forskjellige ting seff. Opplevd en del ganger at spesielt menn blokker meg også ser jeg dem senere på startsiden hvor man kan skrive beskjeder øverst og klager på at ingen vil sende dem melding lol. Jeg har ikke noe imot å bli blokkert uten grunn, men er veldig dårlig for samfunnet her at det er normen å gjøre det..
Anonym
#4. Postet 02.05.2023 av Anonym
Nei det har jeg ikke opplevd selv og har gjort det kun en gang da vedkommende ikke godtok mitt svar,liker ikke når de maser,men ellers så er dette ukjent for meg. Synes det er en uting om det er noen som praktiserer det helt uten grunn
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen