havbrucehavbruce
Ja da er det bare 4 mnd til sola snur :-)
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
havbrucehavbruce
Ja da er det bare 4 mnd til sola snur :-)
Skriv i megafonenSkriv i megafonen
Kjøp Turvenn-koppen her

249 PÅLOGGET NÅ

Forum >> Fjellturer og fjellvandring >> Debatt

Åpne profilen til Athene

Turvenninner søkes

Ser at det ikke er så mye aktivitet her, men prøver likevel. Kvinne 48 år søker andre kvinner på omtrent samme alder i Oslo-området som har lyst å gå fjellturer vinter og sommer. Hva med å ta toget til Finse en helg i vinter å kombinere sosialt med skiturer? Ta kontakt om dette er noe for deg. Kanskje vi kan møtes på kafé først for å bli kjent? 
Åpne profilen til Inger-Lill
Hei
blir gjerne med på turer, litt usikker på akkurat Finse turen. Har vært der flere ganger før på ski. Går kanskje ant å starte med kafé eller bærtur å finne ut hva en har lyst å gjøre sammen.

Mvh
Inger-Lill   
Åpne profilen til Fia
Heisann!
Jeg bor ikke i Oslo men kan veldig gjerne treffes et sted for å gå på ski eller fjelltur :)
Er riktignok i Oslo innimellom på hobby-jobbreise, kan treffes på kafè og bli kjent :)
Åpne profilen til Putski
Ser at det ikke er så mye aktivitet her, men prøver likevel. Kvinne 48 år søker andre kvinner på omtrent samme alder i Oslo-området som har lyst å gå fjellturer vinter og sommer. Hva med å ta toget til Finse en helg i vinter å kombinere sosialt med skiturer? Ta kontakt om dette er noe for deg. Kanskje vi kan møtes på kafé først for å bli kjent? 

Hei jeg er ny i Norge, nordnorge og elsker å vandre. Derfor søker jeg turveninner liksom deg. Her på Hemnesberget er også fotte turer og dere er velkommen hit en dag også. Vurderer å slette denne appen, da det virker som det er folk som vil ha kjærester primært. Jeg søker motionspartnere. Ingen herfra virker til å være interesseret utenom to jeg går med og mannen min. Om der mot forventning skulle være nogen som svarer - så ja, kom gjerne forbi. Jeg elsker å sykle, gå turer og hadde egentlig tenkt å lage en motionsgruppe, hvor vi kunne trene oss opp til å løpe 5 km:-)
Åpne profilen til StineS
Hei

Nettopp ordnet meg profil her inne og kom over tråden din om ønsket turvenninne:)

Jeg er gjerne med tur, og har selv tenkt på tur til Finse. 
Jeg er 46 år og bor på Hamar.

Kan gjerne møtes på kafe for å bli bedre kjent:)

Mvh Stine 
Anonym
Hei,

Jeg har nettopp meldt meg her som medlem. Er interessert i turer, gjerne Oslo eller Sandvika området, helst i helgen. Fint å treffes for å bli kjent.

Vh,
Liv
Anonym
Hei!

Jeg er også gjerne med på tur til Finse eller lignende - både sommer og vinter. Jeg er 46 år og bor i Oslo-området.
Åpne profilen til Art
Hei
Så hyggelig initiativ. Jeg er interessert i å bli med på tur. Bor ikke i Oslo, men sentralt på Østlandet. ??
Åpne profilen til liljerose
Jeg blir gjerne med , yayiii