Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Athene
Opprettet 18.01.2023 av Athene, dame, 49 år, Oslo.
Turvenninner søkes
Ser at det ikke er så mye aktivitet her, men prøver likevel. Kvinne 48 år søker andre kvinner på omtrent samme alder i Oslo-området som har lyst å gå fjellturer vinter og sommer. Hva med å ta toget til Finse en helg i vinter å kombinere sosialt med skiturer? Ta kontakt om dette er noe for deg. Kanskje vi kan møtes på kafé først for å bli kjent?

Svar på innlegg

Inger-Lill
#1. Postet 02.04.2023 av Inger-Lill
Hei
blir gjerne med på turer, litt usikker på akkurat Finse turen. Har vært der flere ganger før på ski. Går kanskje ant å starte med kafé eller bærtur å finne ut hva en har lyst å gjøre sammen.

Mvh
Inger-Lill
Fia
#2. Postet 10.04.2023 av Fia
Heisann!
Jeg bor ikke i Oslo men kan veldig gjerne treffes et sted for å gå på ski eller fjelltur :)
Er riktignok i Oslo innimellom på hobby-jobbreise, kan treffes på kafè og bli kjent :)
Putski
#3. Postet 20.07.2023 av Putski
Ser at det ikke er så mye aktivitet her, men prøver likevel. Kvinne 48 år søker andre kvinner på omtrent samme alder i Oslo-området som har lyst å gå fjellturer vinter og sommer. Hva med å ta toget til Finse en helg i vinter å kombinere sosialt med skiturer? Ta kontakt om dette er noe for deg. Kanskje vi kan møtes på kafé først for å bli kjent?


Hei jeg er ny i Norge, nordnorge og elsker å vandre. Derfor søker jeg turveninner liksom deg. Her på Hemnesberget er også fotte turer og dere er velkommen hit en dag også. Vurderer å slette denne appen, da det virker som det er folk som vil ha kjærester primært. Jeg søker motionspartnere. Ingen herfra virker til å være interesseret utenom to jeg går med og mannen min. Om der mot forventning skulle være nogen som svarer - så ja, kom gjerne forbi. Jeg elsker å sykle, gå turer og hadde egentlig tenkt å lage en motionsgruppe, hvor vi kunne trene oss opp til å løpe 5 km:-)
StineS
#4. Postet 10.08.2023 av StineS
Hei

Nettopp ordnet meg profil her inne og kom over tråden din om ønsket turvenninne:)

Jeg er gjerne med tur, og har selv tenkt på tur til Finse.
Jeg er 46 år og bor på Hamar.

Kan gjerne møtes på kafe for å bli bedre kjent:)

Mvh Stine
Anonym
#5. Postet 15.08.2023 av Anonym
Hei,

Jeg har nettopp meldt meg her som medlem. Er interessert i turer, gjerne Oslo eller Sandvika området, helst i helgen. Fint å treffes for å bli kjent.

Vh,
Liv
Anonym
#6. Postet 24.08.2023 av Anonym
Hei!

Jeg er også gjerne med på tur til Finse eller lignende - både sommer og vinter. Jeg er 46 år og bor i Oslo-området.
Art
#7. Postet 24.08.2023 av Art
Hei
Så hyggelig initiativ. Jeg er interessert i å bli med på tur. Bor ikke i Oslo, men sentralt på Østlandet.??
liljerose
#8. Postet 02.10.2023 av liljerose
Jeg blir gjerne med, yayiii
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp