Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
Anonym
Opprettet 26.05.2024 av Anonym.
Hvor skal folk på tur i sommer?
Hvor går sommerturen på fjellet/rundt om i norge for dere i sommer? Hadde vært kult å vite hvor dere går på tur, for å få litt turinspirasjon

Svar på innlegg

Tospann2
#1. Postet 26.05.2024 av Tospann2
Jeg vurderer Rondane og nordover mot Dovre. Det ligger en tur på Ut.no som heter "Langtur fra Rondvassbu til Snøheim på Dovre" som jeg synes virker fristende. Hytte til hytte eller at jeg tar med telt.
Anonym
#2. Postet 27.05.2024 av Anonym
Takk for tips??👌
Flyer
#3. Postet 28.05.2024 av Flyer
Har gått turen motsatt vei. Gikk greit fra hytte til hytte.
Samuel Andersen
#4. Postet 28.05.2024 av Samuel Andersen
Jeg vurderer å gå fra Dovre sørover i fjellet og til Lillehammer.

Ellers noen turer til Jotunheimen 🫡.
May77
#5. Postet 31.05.2024 av May77
Jeg skal på tur i Langsua. Og så har jeg lyst til å gå Lårdalsstigen.
Norfrag
#6. Postet 01.06.2024 av Norfrag
Blir lite ferie siden jeg begynner i ny jobb, så blir mest små turer lokalt i Buskerud
Mskavern
#7. Postet 01.06.2024 av Mskavern
Budalsfjella fra hytte til hytte med fiskestang. Så får en se om nån blir med. Lettgåtte fjell og ganske så tørt og gå. Må vel innom Kvikne Østfjell på rundturen og da.
Inger Lise
#8. Postet 04.06.2024 av Inger Lise
Jeg skulle i utgangspunktet til Jotunheimen med noen venner men det ser nå ut som Jeg må ta utfordringen å dra alene. Vurderer da å ta noen topper som Bitihorn og en eller 2 rundt 2000m. Men ikke helt sikkert ennå. Også har jeg planer om mange netter i hengekøye I både juni, juli og august 😁
eaa011
#9. Postet 10.06.2024 av eaa011
Skal gå fra Vågåmo via Rondane, Røros til Meråker fra den 23 juni. Er en fortsettelse av Norge på langs som jeg tar etappevis. Går både langs vei, sti og i fjellet. Regner med å bruke ca. 14 dager på turen. Noen må gjerne slenge seg med på deler av turen.
Her kan du skrive en melding som vil vises for alle på Turvenn.no.
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseKjøp en Turvenn-kopp