Ruuneey87 sier: Leter etter turvenn til sommeren ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen

Forum > Annet > Debatt

Anonym
Opprettet 26.10.2024 av Anonym.
Fake profiler, og de er det mange av :-/
Litt hardtslående 'riks-ytringer' hører dagen til...

Dette handler om DAMENES profiler, for jeg driter i menn sine, ok?

Utrolig hvor mange single damer 50+ som faker profiler/bilder på div datingsider.
Hva ønsker man å oppnå med det? Hvor er logikken?

Noen profiltekster ligner mer på en JOBB-CV de har rappa fra ei venninne og klippa og limt inn...

Det har i de siste par årene vært skrevet mye i media om nettopp dette problemet.
Folk som opptrer med uærlige profiler på datingsider, og spesielt single 50+. Det var til og med et innslag
på 'god morgen norge' om det. Jeg vil IKKE være en av dem. Vil du?

Si meg; har man ikke skjønt hva nettdating handler om? Først og fremst ÆRLIGE BILDER og profiltekst!
Om noen gidder å skrive i det hele tatt! Profilene er alt vi har å forholde oss til og da er det
vel kanskje viktig at den viser oss frem ærligst mulig?

Det er IKKE GREIT å poste bilder av seg selv som er flere år gamle, og det veit man godt selv,
så hvorfor gjør noen det? I vår alder er bilder FERSKVARE, og er de eldre enn 6 måneder,
så er bildene gamle, okei? Har du ingen respekt for deg sjøl?

Og hvorfor er det blitt slik for mange at det er helt ok å ljuge så mye man orker på datingsider?
De ødelegge for oss FÅ andre som vil fremstå troverdige!
Da er du jo for faen ikke til å stole på ellers i livet heller, right?

På enkelte datingsider har de en foto-verifisering FØR man kan bli medlem. Det bør bli en standard!

Tenk så pinlig det blir for deg når du skal deite noen, så har du feika bilder? Det hadde ikke jeg turt

Selv om du bare er ute etter en 'turvenn' gjelder også ÆRLIGE PROFIL,
for hvem vil ha en løgnaktig venn med på tur!?

Jeg er ikke i tvil om at dere damer opplever det samme med mange menns profiler.
Men du sitter i glasshus dersom du selv feiker...

Jeg har selv skrevet når mine bilder CA er tatt. Savner at damer gjør det samme, men nei'a, de tør ikke...

Det er fakstisk helt opptil deg og hvor ærlig du presenterer seg i profilen...
Vil hun oppfattes som et løgnaktig NEK, eller vil hun oppfattes seriøs? Det er faktisk ikke opptil meg...

Jeg vil virkelig like å se om noen har det minste fornuftige motargument mot dette innlegget...
Du har ingen, nada, ferdig snakka!

Jeg håper at dette noe 'sure' innlegget eliminerer alle henvendelser fra
de useriøse så jeg slipper å kaste bort tida mi på 'uærligheter'...
Og du kan gjerne blokkere meg, helt ok og takk for det

Ha en god kveld, whatever....

Svar på innlegg

Anonym
#1. Postet 28.10.2024 av Anonym
Jeg får inntrykk av at du generaliserer. Alle gjør jo ikke det, men det vil alltid være noen som gjør det. Det får vi ikke gjort noe med, akkurat som alt annet. Så får man følge hjerte og magefølelse. Ofte går det bra og alt for ofte går det galt🙈🙃😁
Anonym
#2. Postet 28.10.2024 av Anonym
Jeg får inntrykk av at du generaliserer. Alle gjør jo ikke det, men det vil alltid være noen som gjør det. Det får vi ikke gjort noe med, akkurat som alt annet. Så får man følge hjerte og magefølelse. Ofte går det bra og alt for ofte går det galt??????
Ikke alle, men så mange... Klart jeg generaliserer! Feiker-profilene florerer jo over en lav sko her og der! Jeg er av erfaring super-skeptisk og forventer faktisk FAKE før det motsatte er bevist. Man må bare innse realitetene og det er sunt å være skeptisk...
Anonym
#3. Postet 28.10.2024 av Anonym
Men er man for skeptisk hele tiden, begrenser man seg selv. Å leve handler om å ta noen sjanser og ikke kun leve av dårlige erfaringer. Det kan virke som om du lever av dårlige erfaringer mer enn å våge. Livet er en risiko- hele tiden. Så legg bort dårlige opplevelser å ta ny sjanser- det kan bli bra👌
Anonym
#4. Postet 28.10.2024 av Anonym
Men er man for skeptisk hele tiden, begrenser man seg selv. Å leve handler om å ta noen sjanser og ikke kun leve av dårlige erfaringer. Det kan virke som om du lever av dårlige erfaringer mer enn å våge. Livet er en risiko- hele tiden. Så legg bort dårlige opplevelser å ta ny sjanser- det kan bli bra👌
Nå vet jeg ikke hvor gammel og erfaren du er, men det er helt greit det du skriver
Anonym
#5. Postet 28.10.2024 av Anonym
Det er fakstisk helt opptil DAMA og hvordan hun presenterer seg i profilen. Vil hun oppfattes som et løgnaktig NEK, eller vil hun oppfattes seriøs? Det er faktisk ikke opptil meg...
Anonym
#6. Postet 29.10.2024 av Anonym
Dine innlegg, kjære kompis, er noe av de fineste og sanneste her inne. Noe, en faktisk kan lese OG kommentere på, når man for lengst (slik som jeg) har tatt farvell med dette "feike" forum.

Tenk, hvor lite respons en ærlig og autentisk profil med ekte og nyere bilder, sånn som min er, får???

Jeg kan riktignok ikke svare folk på innboks på turvenn.no, men jeg har en epost adresse, nevnt ved slutten av min profilbeskrivelse, som jeg sjekker og svare dem som tør å sende noen ord.

Hvor mange av disse feike og feige menn og damer tørr å utforske dette og skriver til meg? Nærmest nada - som du Kompis, bruker å si.

Det er noen få gullkorn her inne - en av dem er du, faktisk. Du er ærlig og rett frem - og det møter min sans i all fall.
Så fortsett gjerne å utfordre damene (og mennene) her inne!!! Det er så mye sant du sier, og flott å høre.

Og admin bør jo virkelig gjøre en innsats med å kaste ut alle "puppe-modeller" og sleipe mørke (liker møke mennesker..ikke kall meg rassist nå) sexy benspreder her inne -ærlig talt!!!

Hvor mye vett har en admin som tar seg godt betalt for et medlemskap her?
Ruuneey87 sier: Leter etter turvenn til sommeren ??
Skriv Skriv her Skriv i megafonen
annonseNye Jakten-bønder klare for brev
annonseFriluftsliv - Oppskrifter på turmat
annonseKjøp en Turvenn-kopp